• wonders

AVA klinik i Riga

Redan vad roligt att det är dags. Det låter lovande att de fäster var som men håller tummarna för rätt ställe. Stort lycka till med insättning imorgon.

Krvik vad roligt att få honom i närheten och inte på annan avd.

• wonders

Rosen76 jag går till gyn i s-tälje som tar runt 1000/vul så det är inget konstigt egentligen. Vet inte om du finner någon "vanlig" gyn som fixar vul gratis eftersom detta inte är subventionerat av staten.

• wonders

Akut ikryssat och prov taget senast lunch svar samma dag. Så har jag fått det i alla fall.

• wonders

Förstår vad du menar Redan47. Jag är inte för att frysa dem heller när det är så få.. Även om det då är yngre donator känns det som attdet inte någon förförsäkring. Håller tummarna att åtminstone ett fastnar. Fler är bara bonus eller hur

• wonders

Maryhe enda jag kommer ihåg av procren var själva insprutnungen men det ska nog lösa sig för har köot emla salva. I övrigt kommer jag inte ihåg att jag hade någon biverkning men det är ju olika för olika personer.

Kul att se alla vara på gång igen. Det är väntan på insättning och td som är värst tror jag men så är ju det det enda jag har provat ännu. Hoppas att nästa gång får jag vänta på att det lilla pyret ska bli färdigbakat.

• wonders

Grattis Azurea. Roligt med lite glädjande nyheter här inne.

Igår tog jag så startsprutan. Så nu kan jag flyttas in på fältet på gång istället. Nästa FET kommer bli den 7/7 om allt går som det ska. Hoppas att någon som är duktig på det kan flytta runt vid tillfälle.

• wonders

Micro jag tror att det blir den 26:e om allt går som det ska.

Zac1234 jag tror att det är för att Fondina hittade att jag troligen har endometrium hyperplasi och på bipacksedeln står det att den är till för dem med endometrios.. Den sprutan var inte den jag bävade för utan tror det är Zoladex jag tagit innan med en liten "dosa" som skjuts in..

Kul att vara på banan igen i alla fall.

• wonders

Azurea vad skönt att ddet ökar och du får ju snart se om du fått presenten med två eller en överraskning i.

Svar på tråden AVA klinik i Riga