• swede

AVA klinik i Riga

Välkommen tillbaka Jennie69. Då är det ju er tur nu, eller hur!?
    Jag har inte gjort någon hysteroskopi (än i alla fall), så jag kan dessvärre inte hjälpa dig där, men som du skriver är det flera här som gjort det, så du får nog svar på det snart. Ett stort lycka till med den kommande FET!

• swede

Ah ok, tack för info Redan. Då får jag nog kolla upp hotell lite tidigare än vad jag först tänkt. Lycka till nu, jag håller tummarna stenhårt för dig/er!

• swede

Jag är inte så aktiv i mitt skrivande i tråden, men aktiv i mitt läsande. Vill bara tacka för alla fina tips man får, framför allt av dig Redan. Om jag kunde, så skulle jag anlita dig som min "personliga coach"{#emotions_dlg.flower} Jag hoppas att ditt jobb förstår vilken fantastisk pärla du är och hoppas att du har ett jobb där du kan få dela med dig om vad du kan...för kan du så här mycket om fertilitet och äggdonation, så finns det nog inga gränser för vad du kan lära dig inom andra områden heller.

Och tack alla ni andra också. Ni är ALLA fantastiskaHjärta
    Glöm aldrig detSolig

• swede

Annaba...Hjärta...det gör ont att läsa ditt inlägg och jag vet inte vad jag ska skriva. Ger dig en stor kram, fylld med energi. Först och främst, ta hand om dig...efter det får allt annat komma! Stor kram

Fru, så ledsen för din skull. Skickar dig massor med kramar Hjärta

• swede

zaq1234; 9 mm låter ju jättebra. Lycka till med blodprovet. Förstår att det är svåra val. Om du gör hysto får du vänta en månad till, är det så det är?

LinaQ; lycka till. Det kommer att gå bra. Väntan är jobbigt, men snart är du klar!

Redan; tänker på dig idag! Kör hårt nu!! Hoppas verkligen att det går hela vägen...!

• swede

Nugällerdet73; Åh vilket tungt besked! Så tråkigt att höra. Hoppas du har det ok under omständigheterna. Skickar dig en jättestor kram!

Betula74; Jag har gjort embryoglue, men visste det inte förrän efteråt. Vet inte om det gjorde någon skillnad, men embryot fastnade i alla fall. Kommer göra det igen nästa gång igen, vill ju gärna öka på chanserna att det ska lyckas. Jag har inte tagit spruta vid återinförandet.

Redan; Grattis på födelsedagen och ett stort lycka till nu. Det är verkligen din tur nu. Jag skickar dig massor med goda tankar. Skönt att du har mannen med dig!

Chikita124 och Wonders; Lycka till med era graviditeter. Jättekul att få följa med på eran resa.

Stort lycka till, till alla er som är här i tråden! Hoppas på lite fler plus här nu!

• swede

Förresten, är det någon som vet om LinaQ fick tag i något Utrogest? Jag har Utrogest hemma, som jag kan skicka...men kan bara göra det idag eller imorgon, för imorgon åker jag och min sambo till Riga. Det blir förhoppningsvis ett FET på fredag, om embryot/embryona klarar upptiningen. Samma dag som du Redan! Nu kör vi

• swede

"Idag är det FET-time"! You bet, Redan! Jag är också redo, i Riga! Pirrig och förväntansfull. All lycka till dig/er idag! Se nu till att ordna ett positivt resultat, så ska jag försöka mitt bästa även här. Jag känner mig lugn, men samtidigt lite orolig för ett negativt resultat. Ska försöka att "ruska av" mig det negativa och köra "all in" med alla positiva vibbar jag kan hittað??

LinaQ: Vad gör man inte för sina medsystrar❤️? Skönt att höra att folk kan ha lite medmänsklighet och att du kunde få ut lite medicin, även om N felmärkt medicinen Hoppas allt faller på plats nu för dig! Kram

• swede

zaq1234: Jag tror vi sätter in ett (vi har 3 i frysen). Vet faktiskt inte hur många de har tinat upp, så har de tinat upp 2 så sätter vi väl in båda!? Kanske man skulle hört sig för hur de låg infrusna?? Hmm...har tid om en timme, så då vet jag om vi tog ett eller två! Kram

Svar på tråden AVA klinik i Riga