• wonders

AVA klinik i Riga

Micro vet inte riktigt hur de räknar men det stämmer ju oftast det de räknat fram. Min mens kommer förskjutas med ca 10-11 dagar.. så jag ska få den den 20-22 som de rräknar. Sen start med estrofem den 26:e. Sen rullar det på och FET 7/7 förhoppningsvis.

• wonders

Grattis Redan! Underbart att du äntligen fått ditt plus på stickan. Trägen vinner.

• wonders

Redan vad tråkigt att läsa att det var ett spökstreck och inte ett plus som stannade. Hoppas att de kommer fram till nytt förslag och att de har öppet så du hinner med ett försök till innan deras semester. Stor styrkekram.

• wonders

Grattis Li till underverket. Trots all möda runt förlossningen förstår jag att ni inte kan sluta titta på ert underverk.

Redan det är ju full fart på dig. Vad snart ni ska försöka igen.

Micro tror jag att det var som frågade om när jag ska göra nästa försök och om allt går som planerat blir det nog runt den14:e juli. Såg att jag inte är ensam med detta så ska bli kul att följas åt.

• wonders

Lycka till Frk Röd hoppas att du har kommit tillbaka till hotellet och kan vila dig lite.

Chikita här kommer lite styrkekramar till dig också.

Detta med att hålla på med FET och ET är ingen lek. Denna omgång ska jag försöka att dricka mera och ja dra ner på det goda. Men chokladen ska de inte försöka att röra. Men ju mindre jag äter mer nu desto mindre behöver jag ju gå ner mellan försöken.. Vattnet är det många som säger att det är bra att få i sig i större mängder. Tror att om jag får det kan min mage kanske fungera desto bättre denna gången..

Denna gången måste det bara fastna. Är liksom dig Redan så nära inpå min hysto att det borde ju gå vägen. Men den som lever får se. Än har jag ju lite i frysen men hoppas på att de två jag vill sätta in är livsdugliga så de inte behöver ta upp fler än ett strå. Estrofem påbörjas imorgon 3ggr/dag. Ska även tjuvstarta med prednisolonet då så jag har en bra grund. Ja och folsyra.

• wonders

Micro jag fick veta efter vul. Oftast har det varit en vecka kvar till FET då. Tyvärr är det inte idealiskt för hotell och flyg är inte så billiga så nära inpå alla gånger.

Jag har vul den 7/7 och prel FET den 14/7. Dock brukar det bli lite tidigare dock inte alltid. Lite spänd på hur kroppen funkar efter Hyston....

• wonders

Beccalie oj vad många du fick till frysen. Så skönt att du har lite att plocka av.

Känns så skönt att vi är många som är på g.

Lycka till nu alla som är i ruvningsfasen. Ingen nämnd ingen glömd. Har precis tagit första tabletten.

• wonders

Helisa vad roligt att höra. Underbart att vara så nära att få ha det lilla pyret i armarna förstår jag. Tänk att du snart är där.

Beccalie jag har inboxat dig. FB kändes så konstigt för de har ju möblerat om lite på sidan. Så även här men här har jag ju iaf lite mer annonymitet. Skriver man fel på FB hamnar det på förstasidan och så kul skulle det inte vara.

Inne på min andra dag och allt lugnt. Tydligen hade jag varit het när sambon gick och lade sig härom kvällen och då hade jag ju inte ens börjat ta tabletterna så jag har väl någon liten bacill i kroppen redan. Brukar vara lite snorig vid FET så inget konstigt egentligen.

Svar på tråden AVA klinik i Riga