AVA klinik i Riga
Callimero : super ökning av hcg typ 6 dubblat sig!!! Grattis !!!!
Li, håll kontakt m Riga! Vill du ha dina värden så fråga dem, du får de säkert.
Lisa super fina värden oxå, eller hur!
Riktigt vilket flyt vi har nu här!
Callimero : super ökning av hcg typ 6 dubblat sig!!! Grattis !!!!
Li, håll kontakt m Riga! Vill du ha dina värden så fråga dem, du får de säkert.
Lisa super fina värden oxå, eller hur!
Riktigt vilket flyt vi har nu här!
Rapport från morgonens uppdrag: +!.
Helisa: grattis!hur känns det stt gjort det själv och vara uppe på banan? Jag kommer ihåg att för mig var det verkligen den stora starten! 
Tack! Ullisa, vill du testa dig innan provtagning ?
Jag känner själv hur lätt oro kommer in i kroppen just av att, för min del, känna min livmoder region i stort sett hela tiden. Tankar och känslor helt fokuserade till regionen stor del av min vakna tid.
Är jAg gravid eller inte... Är det som det ska.,, osv. Skulle jag börja blöda nu, ja då skulle det kännas riktigt jobbigt och oroligt. Er oro ni har vid blödning kan innerligt förstå och känna med er. Jag tänker speciell på er som försökt så många ggr.... Jag har ju iallafall barn sedan tidigare, på något sätt skulle jag väl vara nöjd 100%. Jag vill verkligen sedan "alltid" ha fler barn , livet gick i en Väg där det ej varit aktuellt.
Nu i sista skriket frågade jag min man.... Vill du ? Han sa ja! Med hänsyn till tiden och sannolikheten valde vi sätta två embryon för att öka chansen att få 1 . Det kan komma att innebära; att 1 av dem dör. Det kan innebära att om jG börja blöda så är det det som jAg kalkylerat som händer... Men ovissheten kommer vara svinjobbig. Jag och min man pratade en stund om detta med dr F . Även vad som händer m tvilling 2 om 1 dör i senare skede. Vi vill ha kunskap ich vara förberedda mentalt på en verklighet som var så längesedan jag varit i. Kunskapen att det är vid spontan grav stor del av fostren som ej överlever fram t vecka 12 har jag förträngt.... Vi kanske har bättre förutsättningar , som gjort ett urval redan av ägg ich spermier, så risken är lägre! Men, sedan har vi nu i början en process att få våra kroppar stt bli och uppträda gravida. Och att hitta rätt hormonnivåer är väl det vetenskapliga eftersom vi är olika. Jag tänker mycket på detta hur medicinering ska klaffa och övergången mellan att kroppen tar över produktionen. JG kan känna en oro över att min progestoron som är lågt redan innan, att vid en nedtrappning det kan bli komplikationer. Jag är verkligen intresserad av det provet nu ocå.
Så ni som blöder nu och då - håll ut, håll modet uppe, tacksam att ni delar med er. Och kom ihåg stt vi får maila/ ringa Riga när som! Jennie69 gjorde mig påmind om det.
Tacksam för denna ventil!
Ullisa gör som känns bra för dig. Vi har snart provtagning any way! Hur känns det annars för dig? Jag är trött, litet ord, klubbad säl, sover somnar så fort jag lägger mig. Förutom vaknar tidigt kissnödig ofta. Urinblåsan är irriterad.... Huvudvärk. Hade fullbordat sex igen efter ET och fick jätteonda sammandragningar...hmm. Vad är det som händer??? Kram till er alla!
Jag fick VUL i v 8 av Riga(nya).
Ett svagt streck är ocå ett positivt test!!!! Grattis ! Tänk att det egentligen är 1dag innan utebliven mensdag vi testat nu! Så, ju mer hcg ju tydligare blir det!
Jag känner igen dina symptom, även om jG varit gravid tidigare, så kändes det inte så då. Nu känner jag alltifrån ägglossningsmol, drar i sidor, strålar mm mm. Men jag var inte heller så självmedveten då som jag är idag. Så ingen aning om det är bra dåligt eller bara i sin ordning.
Jag är såååå trött - seg- känner mig ångig nästan febrig törstig. Mycket sensationer är det.
Callimero vad skönt att du kan fokusera på jobbet ocå. Jag har svårt just nu. Men jG jobbar hemma, så det är lättare för mig att ge mig hän i trötthet.
Lisa, bra du har kontakt m Riga . Dessa blödningar verkar nervopåfrestande!!! Ja F.. Ord är minst på sin plats .
Ullisa mensvärken kan ixå vara gravidtecken. Köp ett clearblue säkrare test, och sen får vi veta mer på blodprovet. Det behöver inte betyda att du inte är gravid för att det varit så förut.
Har ägnar morgonen att läsa på om blödningar och känner mig mycket lugnare nu. Det kan bero på många saker och inte alls direkt ett missfall. Bl.a. Livmoderslemhinnan kan ge ifrån sig blod under typ hela graviditet tills dess fosterhinnan täcker den. Ich man kan småblöda hormonellt tills kroppen verkligen är gravidomställd.
Tack hönsmorsan!
Li vad spännande med VUL imorgon! Äntligen!
Li: du kan säga ivf ! För det är det som vi gjort - fast med någon annans ägg. Och det gör ingen skillnad vid spec sjukvård vems ägg som är befruktade i lab. Du kan ju ringa anonymt och rådfråga de kliniker som har erfarenhet av ivf/ ÄD . Karolina kliniken Linköping och mamma mia Stockholm tex. Vid det fAllet barnet blir livshotande sjukt och inte kan ha hjälp sv ditt dna eller dina barns.,, då kan du behöva berätta det.