• Lijna

    Världens bästa sambo!

    Jag och sambon har varit tillsammans i 8 nu och jag tycker att han är helt makalöst fantastisk människa. Vi har gått från att inte vilja ha barn alls, till att vilja ha barn och vi är båda så lyckliga över att jag äntligen blivit gravid med vårt första barn.

    Han är så sjukt omtänksam, säger alltid en massa underbara saker till mig och kliar mig på ryggen varje dag! För mig med eksem och klåda i kroppen är detta underbart! Han slösar alltid med kramar, pussar och mys och lyssnar alltid när jag behöver prata av mig. Han gör mig så glad, vi har så kul tillsammans och skrattar tokmycket ihop.

    Det enda jag har känt innan är att jag får ta största delen av hemmet och vi har diskuterat detta vid tillfällen och fatta glädjen när sambon självmant tar dammsugaren och gör fint här hemma. Jag har hittat den perfekta karlen och jag är sjukt noga med att båda visa och berätta detta för honom :)

    Och vad jag vill med denna tråden är att uppmärksamma alla fina sambos/pappor/män som figurerar i våra liv och som gör det hela lite lättare och mycket roligare för oss blivande mammor/mammor.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 16:24
    8 år skulle det såklart stå ;D

  • Svar på tråden Världens bästa sambo!
  • Getingflicka

    Vilket härligt inlägg!! Grattis till att du har hittat rätt :)


    ♥♥Niklas 000519, Hampus 070316, Filip 080715& Liten BF 100601♥♥
  • Lijna
    Getingflicka skrev 2010-05-10 16:20:20 följande:
    Vilket härligt inlägg!! Grattis till att du har hittat rätt :)
    Ja, det finns så många som klagar på sina sambos, tycker då också att vi som faktiskt har riktigt bra karlar ska göra oss till känna för att visa att motsatsen också finns :)
  • Loreena

    Min sambo är också sådär underbar! :D Han är det bästa som har hänt mig!

  • Babycakes79

    Äntligen ett positivt inlägg om sin sambo/partner/man!!! Har figurerat så mycket trådar med otrogna och elaka män sista tiden att man blivit mörkrädd!!!

    Kan också säga med stor glädje och stolthet att jag har världens bästa sambo!!!
    Vi har varit tillsammans i 7 år och väntar vårt andra barn om två veckor. Jag älskar och avgudar honom och vet att han känner likadant!

    Tack gode gud för alla bra män, de finns faktiskt!!!!

  • Jisa

    Håller med alla ovan, härligt med lite positivt om männen!
    VAd kul att du hittat rätt!

  • december2010

    Är också otroligt glad över min {#lang_emotions_laughing} och väldigt tacksam över att jag har honom! Vi har haft våra upp och nedgångar, men nu känns det att det är vi på riktigt, och för evigt! Love you {#lang_emotions_heart}

    Till och med BM berömde honom när vi var där på inskrivning, haha!

    (inte ofta man skriver "sånt här skryt", men man behöver det, fokusera på allt bra som finns i livet :) tänkte först, lite konstig tråd... men nä, det är inte! {#lang_emotions_cool})

    Grattis till oss alla ;) haha

  • Bjornis

    Agreed. Min man kanske inte utmärker sig i att ta egna städinitiativ. Men han är grym! Härligt att höra att det finns fler!

  • 737 dagar

    Jag har också en sån man :D Den absolut mest fantastiska människa jag någonsin träffat. Vi har bara varit tillsammans ett år, men vi är förlovade sedan i julas och jag väntar vårat första barn. Det borde kännas som att det går för fort, men nej, det är det naturligaste för oss. Han gör mig lycklig varje dag och han är bara helt bäst.

  • Majbaby2011

    Instämmer :)
    Min man är också så underbar. Omtänksam, snäll, jämställd... Fick höra av BM efter inskrivningen att det syntes hur mycket vi tyckte om varann. Det kändes bra Glad

    Blir också ledsen när jag läser om vilka problem folk har med sina partners, som inte verkar bry sig eller rent av är elaka. Sorgligt att vissa inte tror sig vara värda bättre Rynkar på näsan

  • linb

    Känner att jag också behöver slänga in en kommentar om min älskade, underbara sambo. Vi har varit tillsammans i snart 8 år och väntar vårt första barn ihop, jag har mått riktigt dåligt med illamående och kräkningar och han har ställt upp så och tagit hand om hunden, städat och hämtat grejer och passat upp på mig. Att illamåendet har gjort att sexlusten är totalt bortblåst och att han inte tjatar eller gnäller visar ännu mer hur underbar han är. Jag är övertygad om att jag har hittat min själsfrände och att han kommer bli en underbar Pappa. <3

  • Humhum

    Vilken underbar tråd!
    Jag tycker jag har världens underbaraste man, älskar honom så mycket! Vi har nu varit tillsammans i 20 år och har tre barn!

  • Miss A

    Hejsan!

    Vilken underbar tråd :) Måste visa uppskattning till våra underbara män :)

    Har också en heelt underbar sambo. Är gravid i v 26 (25+4) han har funnits till hands när jag än har behövt honom. Han städar, diskar, tvättar, lagar mat, allt det bara så att jag kan vila o ta det lugnt :)
    På kvällarna får jag fotmassage o han pillar mig i håret o är allmänt mysig.

    Han är det absolut bästa som har hänt mig <3

  • sodervallj

    Hej! Vilken underbart fin tråd! vill också hylla min man som är min diamant, mitt allt! Han är så omtänksam, omhändertagande, fantastisk och helt underbar =) Gör allt för mig + lite till! Är gravid med vårat första barn (v. 34+6) och det har gjort vårt äktenskap/förhållande ännu bättre! Önskar att alla kunde träffa en så bra man som oss!

    Men han är defenitivt ingen mes, utan  en riktig tuffing, heltatuerad, muskelberg med mkt testosteron, bänkar som ingen annan. Men innanför 4 väggar e han min "lilla" nallebjörn

    Lycka till allihopa, och ta hand om varandra! 

  • cozmoz

    Idag vill också sålla mig till er lilla men lyckliga skara
    Har också en fantastisk make. Omtänksam underbar bästa pappan. Sätter alltid familjen
    i första hand . Ömsint. Har så mkt jag kan säga. Varit tillsammans i 14,5 år väntar vårt 4:e barn
    .

  • Sandander

    Wow vilken härlig och glädjefull tråd. Verkligen en tråd som passar mig o min man. han är VÄRLDENS bästa för mig. Har varit tillsammans i 5 år och väntar vårt andra barn nu i oktober. Varje dag från graviditetens start har han gett mig fotmassage och helkroppsmassage. Han tar egna initiativ till att städa, laga mat, tvätta och hänga kläder, o detta har vi alltid delat på. Han skämmer bort mig med underbara kärleksfulla ord och är riktigt noga med att förklara och berätta för mig hur speciell jag är o hur mycket och varför han älskar mig. (detta är så klart ömsesidigt och vi båda värdesätter detta högt) 

    Jag har verkligen dragit högsta vint....   och stort grattis till er alla andra där ute som lever ett liv man alltid drömt om som liten :) 

  • Kittyflickan

    Vad glad jag blev av denna tråd! Vilken sprudlande lycka många känner!!! Efter allt elände jag läser här på fl så känner jag mig ibland uppgiven på hur både killar o tjejer behandlar varandra.

    Nu till det viktigaste, även jag har världens bästa man!

  • Sara1985

    Min sambo är också så himla gullig och behandlar mig som en prinsessa nu när jag väntar vårt första barn. :)

Svar på tråden Världens bästa sambo!