• Svar på tråden Sömnsvårigheter - gravid ?
  • TvåblirEn

    hej,

    känner igen mig i detta, är i vecka 5 och vaknar på nätterna och är superpigg.

    ( en som sover som  en stock annars) !!

  • MammaTillOliver

    jag hade svårt o somna innan jag plussade och det kröp i benen och va helt rastlös i benen.
    sen efter jag plussade så va det lika i några dagar sen försvann det! hade inga andra symtom =)

  • annakohler

    har haft sömnsvårigheter ett par dagar men inväntar äl just nu...
    vet då jag väntade min yngsta son då hade jag dessa besvären....

  • drömmaromsmått

    Hade svårt att sova i början på graviditeten, sov dåligt om nätterna och vaknade i grisottan, höll på så ett bra tag till typ v13 eller liknande.
    Jag är också en sån där som sover som en stock, gärna halva dagen om jag tillåts Skäms

  • Bebislängtan82

    Låter lite hoppfullt för mig, har haft svårt att sova de senaste nätterna, har legat uppe till kl 5 innan man somnar till slut och man känner sig så rastlös, är på bim - 4 imorgon


    Är 2010 vårt år
  • Juliette

    Jag hade lite sömnproblem de första veckorna av min graviditet. Jag vaknade en massa gånger under nätterna och sen vaknade jag tidigt om morgonen och kunde inte somna om. Vanligtvis sover jag som en stock och sover gärna länge om morgonen.

  • Izzies matte

    Jag har BIM på Tisdag och hela den här veckan har jag vaknat vid 2-3 tiden och varit klarvaken.. Brukar alltid sova hela natten igenom... Kan detta vara symptom på att mina drömmar ska bli uppfyllda då?!


    Jag ger aldrig upp!
Svar på tråden Sömnsvårigheter - gravid ?