• niff

    Jag har ett mål...har du? va med på mitt annars! häng på här, nu ska vi ner i vikt :-)

    Hallå alla där ute i cyber världen
    ja har en del kilo ja ska bli av med, mina första 6kilo klarade ja av nu i veckan på utsatt mål *jippiiii*

    Nästa 6kilo ska vara avklarade 15juli efter det är de 6kilo som ska vara avbetade 15oktober och mina sista 6kilo 14februari på kärlekensdag
    det ska väl inte vara så svårt eller hur?!
    har man bara bestämmt sig så ska de nog funka, och det har ja men just för tillfället tappat lite motivation så tänkte att ja söker den här på FL

  • Svar på tråden Jag har ett mål...har du? va med på mitt annars! häng på här, nu ska vi ner i vikt :-)
  • niff

    Kom iväg på en promenad med vagnen idag på ca.40min efter att ja lämnat dottern på förskolan alltid något när man inte har orken eller lusten med sig....

  • Sixtenssons

    Hej jag är mer än gärna på, har en hel del överflöd sen barn nr 2..

    Visade sig att nr 3 finns i magen nu men ja ska försöka få lite ordning på mig ändå!!

    Har fixat med ved i 1 tim, varit ute i 2 timmar & möblerat om hemma idag så lite nytta borde det gjort {#lang_emotions_smile}

    Tycker 40 min ute sj är kalas..!!

  • niff

    nämen grattis till pyret i magen va skoj, har du stort mellan rum mellan dina barn?
    ja har en flicka på 3år &2mån och och en pojke på 11 mån

    jo 40min är väl okej, men gick inte super snabt
    men imorgon måste ja ta tag i mig själv och komma iväg till gymet, så svårt bara att komma dit ibland.

  • onoff

    ÅHHHH, vill också!!! Längtar tills jag får klämma ut min första i september, sen så börjar viktkampen :D Kanske får vara med i höst och vara med på valentine-målet????

  • Sixtenssons

    Lillan blir 7 år & Mini fyllde 1 år nu i mars så hon hinner inte bli 2 innan nr 3 kommer!!

  • niff
    onoff skrev 2010-05-18 20:00:37 följande:
    ÅHHHH, vill också!!! Längtar tills jag får klämma ut min första i september, sen så börjar viktkampen :D Kanske får vara med i höst och vara med på valentine-målet????
    självklart får du de, bara att hänga med nu och prata o peppra ändå
  • niff
    Sixtenssons skrev 2010-05-18 21:54:25 följande:
    Lillan blir 7 år & Mini fyllde 1 år nu i mars så hon hinner inte bli 2 innan nr 3 kommer!!
    ahh ..

    trodde ju ja skulle åka o träna idag men får nog strunta i de för lillebror är så snuvig tror inte han orkar hålla uppe humöret på gymet idag.
    även börjat känna lite smärta i ryggen, har inte tränat sen i torsdags och redan smärta, då märker man verkligen att de gör nytta att gå dit
  • Sixtenssons
    niff skrev 2010-05-19 06:23:57 följande:
    ahh ..trodde ju ja skulle åka o träna idag men får nog strunta i de för lillebror är så snuvig tror inte han orkar hålla uppe humöret på gymet idag. även börjat känna lite smärta i ryggen, har inte tränat sen i torsdags och redan smärta, då märker man verkligen att de gör nytta att gå dit
    Äh gör la inget tänk på intag idag ist..

    Har haft en piss natt den lilla håller på & får tänder & den större har drömt så ett jäkla spring (men ja har rört på mig ;P! )

    Skulle få en lite sovmorgon, är gravidtrött så in i! MEN då ringer skolan, måste hämta den större, väl framme så mår hon bra & stannar!! haha

    Kasst väder, håller mig inne, ska måla, sätta lister & röja .. Jag får göra der snabbt så svettas ja säker =P

    Ha en bra dag!!!
  • niff
    Sixtenssons skrev 2010-05-19 09:14:47 följande:
    Äh gör la inget tänk på intag idag ist.. Har haft en piss natt den lilla håller på & får tänder & den större har drömt så ett jäkla spring (men ja har rört på mig ;P! ) Skulle få en lite sovmorgon, är gravidtrött så in i! MEN då ringer skolan, måste hämta den större, väl framme så mår hon bra & stannar!! haha Kasst väder, håller mig inne, ska måla, sätta lister & röja .. Jag får göra der snabbt så svettas ja säker =P Ha en bra dag!!!
    va duktig du är målar och sätter lister

    ja är såååå lat, kom inte iväg idag till gymet ju men tänkte ja tar pilatesen nu ikväll.... men verkar inte komma iväg på den heller skulle behöva åka NU så fall. men men ... imorgon har dottern gymnastik så då ska ja träna under tiden så då blir de av iaf
    har tänkt på maten idag inte nå extra alls och bara de är bra, har haft sånt sötsug sista veckan, förstår inte varför.

    ja har iaf fått sova otroligt bra inatt, vi har precis förstått med läkarens hjälp att våran son har kolik, men nu äter han miniform och mår mycket bättre va bara vaken en gång inatt, brukar annars va vaken 20gånger, få två nya blöjor och 3-5 flaskor välling från att han går o sover och kanske 3-4 alvedon supar under kvällen och natten
    så en lättnad nu när vi haft två bra nätter, kommande natt är förväntansfull
  • Sixtenssons
    niff skrev 2010-05-19 18:11:41 följande:
    va duktig du är målar och sätter lister ja är såååå lat, kom inte iväg idag till gymet ju men tänkte ja tar pilatesen nu ikväll.... men verkar inte komma iväg på den heller skulle behöva åka NU så fall. men men ... imorgon har dottern gymnastik så då ska ja träna under tiden så då blir de av iaf har tänkt på maten idag inte nå extra alls och bara de är bra, har haft sånt sötsug sista veckan, förstår inte varför.ja har iaf fått sova otroligt bra inatt, vi har precis förstått med läkarens hjälp att våran son har kolik, men nu äter han miniform och mår mycket bättre va bara vaken en gång inatt, brukar annars va vaken 20gånger, få två nya blöjor och 3-5 flaskor välling från att han går o sover och kanske 3-4 alvedon supar under kvällen och nattenså en lättnad nu när vi haft två bra nätter, kommande natt är förväntansfull
    Åh miniform ja vad vi hade gjort utan den vet ja inte =S

    Har sj ätit bra idag, ja har fått mer aptit! men jag äter mindre & nyttigt.

    Har ikväll varit hos frissan su fast det är senr får det bli fiskgratäng, för ja svälter  haha

    Imorgon ska jag ha en vän här vi ska ut & gå, fota & färga hår. Ska försöka måla mera om tiden & mini tillåter..

    Hoppas vi båda får en bra kommande natt!!
  • Natosh

    Åh jag försöker också ta tag i mig själv efter nummer två! (barn alltså inte toalettbestyr ;) Efter första så försvann det av sig självt på ett halvår, men nu när lillen är ett halvår så ser jag fortfarande ut som dagen jag kom hem från BB med honom (nåja lite bättre)

    Satsar på att bli av med 6 kilo primärt jag med och se hur det känns sen. Jag har börjat med pilates, godisförbud och promenader.

    Jag har en 2-åring och en halvåring


  • fisken76

    Hej, jag hänger oxå gärna på. Har en hel del kilon att bli av med. Har gått ner ca 12 kg hitills men har en bra bit kvar till målet ändå, 20-25 kg. Just nu är jag väldigt motiverad och äter sunt och tränar men jag vet sen tidigare att det helt plötsligt kan vända och då kan det vara väldigt bra att få lite pepping av dem som håller på med samma sak. Jag har tre barn, en sexåring, en fyra åring och en ett åring som jag är föräldraledig med för tillfället.

  • Sixtenssons

    hej hej hallå hur går det???

    har varit utan nät i 8 dagar.. det har vartit tufft..

    En jävla aptiti har ja fått så ja kan nog ge upp detta =S

Svar på tråden Jag har ett mål...har du? va med på mitt annars! häng på här, nu ska vi ner i vikt :-)