Inlägg från: Anonym (osäker på sambo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (osäker på sambo)

osäker på sambon :(

jag och min sambo har varit tillsammans i ungefär 4år. Och vi har ett barn ihop. Vårat förhållande har gått väldigt mkt upp och ner i ca 3år. Vi har sagt många gånger att nu jädrar så ska vi komma varann nära igen, men det har ej blivit så varför vet ja ej. Vi kan ha värsta bra sexet någon kväll och sedan faller man tillbaka igen i samma spår, sen kan det ta flera dagar om inte veckor att vi har sex igen :( min sambo säger att vi får låta det komma av sig själv ,visst han/hon har ju rätt, men det händer ju inte något. Jag har varit ganska taskig mot honom/henne några gånger, men han/hon samma sak. Det ända som han/hon säger är att jag har alltid rätt och du har alltid fel :( han/hon säger att ja pressar honom/henne om närhet men allt ja säger är att jag önskar att det kommer snart och att vi får försöka hårdare, men då säger oftast han/hon att när ja säger så så blir det att istället för att närheten kommer så kommer den inte istället :( allt jag vill är att han/hon och jag ska hitta tillbaxs till varann igen innan det går alldeles för långt. Jag vet inte vad det är som händer, vid ett tillfälle så stod vi åte och då kom jag fram och ställde mig bakom honom/henne och höll om honom/henne och då vart det som en chock för honom/henne han/hon visste inte hur han/hon skulle bete sig, och sedan får man höra att det kändes ovant för honom/henne att ja stod och höll om honom/henne, jag kan erkänna att jag kanske har varit dålig på att hålla om honom/henne så där men kramar och pussar det ger jag jätte ofta. Det som jag är orolig för är att han/hon kanske inte har lika starka känslor för mig som jag har. Han/hon säger att han/hon älskar mig och vill leva med mig, men ja har alltid i baktanken att så kanske det ej är. Vad är det som kanske är fel, eller tänker jag helt fel?
    snälla behöver svar.

Svar på tråden osäker på sambon :(