Inlägg från: skruttnorpan |Visa alla inlägg
  • skruttnorpan

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Sugar- välkommenini v 9 Skrattande
    MCT-det låter jättemysigt med att gosa i stallet...är det sambon eller hästen som är pensionär och ska lulla i skog och mark?Tungan ute Nä, skämt å sido...tycker du gör rätt att ha en syssla som tar tanken från oron ett tag, speciellt som du har mått dåligt. Men om jag vore du skulle jag nog försöka ordna med att inte behöva ta fulla ansvaret för långt in i grav. Kan ju som sagt bli lite tungt senare.

Pix-har du testat något mer? Blir det starkare??

• skruttnorpan
    pixerpie skrev 2011-02-14 18:02:25 följande:
    Nä, inget utslag imorse! Blä för oviss!!! het
    Nej, vad tråkigt! Stor kram! Håller ändå hoppet uppe ett par dagar till!
  • skruttnorpan
    FruW skrev 2011-02-16 20:49:53 följande:
    Hej girls!!

Här kan ni läsa om ni är nyfikna på varför jag är lyckligast just nu... Skrattande (vill inte skriva ett superlångt inlägg här..)

drommaromsmatt.blogspot.com/

Ska lite fram bim-listan med, var ett tag sen vi såg den nu va?

Tusen kramar från mig
    Sitter o gråter, GUD va FIIINT! Vilken pärla du har! När blir brölliset då?? Stort GRATTIS!!!
    kram
  • skruttnorpan

läste nästa inlägg, såg att det blir i Nov! Härligt!

• skruttnorpan

mimmi, vad underbart med en gammal kvarn! Förstår att inte mensen kan dra ner ditt humör Skrattande Du och pixan får joina nästa oss nästa månad- så som många andra här inne!

meh84- håller tummen för en mensfri dag och ett fint plus imorrn! Skrattande

• skruttnorpan
    Bellas7 skrev 2011-02-21 16:17:18 följande:

svårt att se men strecket kom inom rätt tid. Och det syns tydligt man behöver inte lysa igenom det :)

Helt sjukt ..

Men jag tror bim är på ond plus mina tidiga mf vågar jag inte ens bli glad
    Jag ser det- GRATTIIIIS! Den här gången är det din tur, vännen! Välkommen in till oss när du känner dig säkrare!
    Stor kram
  • skruttnorpan
    Bellas7 skrev 2011-02-22 14:55:41 följande:
    Japp full lär jag nog inte bli :) men en annan har ju lyxen och har sportlov Tungan ute så det e semester hela veckan.
    Men ett eller två glas kommer nog slinka ner helst nu när jag sörjer Flört  att min mens säkert lär komma och jag får lägga till en tidig mf till på listan.  Men jag lär på det igen till nästa månad haha har redan räknat ut äl dagarna utan jag ens har fått min mens än hehe Vadå skadad
    men... du testade ju positivt i morse väl?? var det samma märke eller en annan sort? Om det är annan sort är det ju inte ett dugg konstigt om det blev ett svagare plus i morse, då kan det ju bara handla om olika känslighet!

Gå på magkänslan, många vet ju inte ens om att de är gravida och dricker i början av grav. Jag hade nog inte gjort det i din sits, men känner du dig lugn med det så ska det ju inte vara någon fara!
    Hoppas på dig!
    telgebo skrev 2011-02-22 11:37:00 följande:
    Jag är skitledsen och orolig och osynlig, lust att begrava mig sjäälv tills någon kan garantera att detta kommer gå vägen. Ska aldrig någonsin mer utsätta mig för denna extrema oro igen, definitivt sista gången jag är gravid. Blir det inget denna gång så vågar jag inte försöka igen för jag pallar inte denna extrema oron.

oj, du har det verkligen inte lätt! O vad är det för pappa till barnet!? Hoppas VUL kan lugna dig i alla fall, men prata/skriv av dig allt du behöver! Klart det ska gå vägen!

kramar

• skruttnorpan
    Bellas7 skrev 2011-02-24 08:46:25 följande:
    Nu är mina test helt negativa så nu väntar jag på mens/blödning. Har haft ont i magen en vecka nu så tycker det borde komma snart. Sen kommer jag ligge 1-2 veckor efter er på Bim bläää. Är ju liksom spännande när vi ligger ungefär lika. Men kommer min blödning i dag så hoppas jag äl om 15-16 dagar. Kan vi inte uppdatera vår Bim lista?
    Nej- jag trodde verkligen att du var gravid igen! Har fortfarande lite hopp kvar!
    Stor kram, tjejen!

Mimmi- tack för att vi inte är välkommna tillbaka, hahaFlört Men vi bara längtar efter att du kommer och joinar oss!! Precis som du- Telgebo!
    Ett år framåt och vi sitter ALLA med våra små, hur många bumps på vägen det än må ha varit!

Stor kram! 
  • skruttnorpan

Leaeva- STOR KRAM! Din inställnin gär beundransvärd! Ta hand om dig under helgen nu! Kramar

Pixan- klart det är ett löfte! Kolla på BF-listan, där står du nästa månad!Flört Kram

• skruttnorpan

haha, då får vi se upp med ilskna inlägg från pixans håll nu då Tungan ute

SoMa- hur har det gått med den där stödgruppen för de som vill bli gravida? Har det hänt något mer där?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3