Inlägg från: skruttnorpan |Visa alla inlägg
  • skruttnorpan

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

SoMa72 skrev 2011-02-26 09:52:08 följande:
    Skruttis: Ingen aning mer än att jag inte blev en av de utvalda iaf... Fast jag är medlem i Clearbluegruppen, har inte kollat där så mkt nu på semestern.

Igår lusläste jag grymt många inlägg om nidisar och började givetvis inbilla mig att den blödning jag hade var en sån o inte mens på BIM-5. :-P När ska jag lära mig?!?!?

Idag firar vi 3-årsdag här nere där allt började...

Kram på er, gullungar!
    Jaha...vad tråkigt att du inte kom med!

Betedde sig mensen konstigt, förutom att den var tidig?? *hoppashoppashoppas på nidis*

Grattis till 3år! Hoppas ni får ett toppenfirande!
    kram
  • skruttnorpan
    SoMa72 skrev 2011-02-26 12:16:12 följande:
    Ja, för det första dök den upp utan minsta förvarning, inte ont i bröst eller äggstockar, sen var den mest levrad o inte mkt färskt blod, blev förvånad. Nu har jag däremot haft halsbränna i 3 dagar o har molvärk av och till samt större bröst som ibland ömmar, kan iofs vara äl...

Ligger och pressar lite vid poolen, mkt varmt, men kan ju inte komma hem som jordens blekfis :-P Senare idag blir det gym, "Mello" på Lenas café i San Agustin samt middag på grekisk restaurang. Livet är härligt!

Kram
    Låter ju HELT undrbart! Både att det finns lite hopp kvar och den sköna semestern! Låter som att ni har riktigt bra väder också! Hoppas du kommer hem med en FET solbraänna och en bulle i magen Flört

kram
  • skruttnorpan
    Bellas7 skrev 2011-02-27 22:07:05 följande:
    SoMa hoppas du har det riktigt riktigt gott :)

Mimmi hallå du vet väl om man är i v 35 får man inte flyga.. Så du behöver nog inte boka något hotell efter bröllopet gumman ;)

Nu har jag verkligen haft blodförlust, detta mf har verkligen varit hemskt hoppas nu på äl om 10-12 dagar :)
    stor kram, vännen! åter igen- din inställning är beundransvärd!
  • skruttnorpan
    pixerpie skrev 2011-02-28 08:39:34 följande:
    Å, Leava!  usch så det blev ett mf till?! SKIT!! Nåväl... som du skriver... bara på´t igen... Och glöm inte limmet!! Flört

Å, Spännande med all planering Mimmi!! Fast jag tror du blir gravid innan ( typ denna månad) och ni skjuter upp bröllopet till nästa sommar så liten kan vara med... Eller!?

Å, SoMa!! Jag vill också utomlands... Är så trött på vintern nu!!

En bäbis i början på december blir en fin start på julen... och med liten bäbis kan man ju inte förväntas åka land och rike runt till släktingar... Ingen har någon tanke på att man ska hinna/ orka koka knäck, göra pepparkakashus, griljera skinka mm för MAN HAR JU EN LITEN BÄBIS ATT TA HAND OM... Så det blir perkekt!!

Ha en fin dag!
    Haha, jag GILLAR din planering, Pixan! Håll dig till planen nuFlört
  • skruttnorpan

SoMa- välkommen hem! Hoppas att semestern var riktigt lyckad! Hoppas att kroppen rättar till sig snart och att allt blir som vanligt!

Slänger också in lite aggressiva gravidbaciller och hoppas på att vi startar en epidemi här inne, haha!

kram

• skruttnorpan

haha, mct- nu jädrans ska vi smitta alla!! gravidepidemivarniiiiing!

• skruttnorpan
    Bellas7 skrev 2011-03-03 11:26:57 följande:

Hej igen

Jag är super glad nu. På vul såg man 2 st äggblåsor som var 9 mm på höger sida. Och två blåsor som var 10 mm på vänster sida. Så ny tid på tisdag och förhoppningsvis äl ons tors nästa vecka. Nu jäklar måste ni smitta oss ordentligt gärna tvillingar :)

Grattis vännen! Lägg till smittorisken här inne så är du SAFE den här gången! Klart du ska ha twins! Flört
  • skruttnorpan

Hej Vänner!
    Har varit lite inaktiv ett tag- har haft två intensiva veckor med mycket jobb, men NU hoppas jag att jag kan bli litemer aktiv igen!

Stor kram till er, Natur och Leaeva! Det KOMMER att gå så småning om, sluta inte kämpa nu!

Ligger RÄTT mkt efter i diskussionen, men vad innebär Rh-positiv och hur märker man att man är det?

• skruttnorpan

meh- mys gärnet nu och lycka till!!!=)

här tittar våren nästan fram, redan 1+ och en blå himel med vita fluffmoln som yr förbi...rätt blåsigt dock...men liite vårkänsla =)

FL är ju GULD värt! Har man inte varit med om det samma så har man svårt att förstå och stötta någon som gått igenom det. Har inte kunnat hitta stöd i någon annan som jag har kunnat här. Men omgivningen har ju svårt att köpa det ;)

• skruttnorpan

Leaeva, fy F-N vilken härlig tjej du är !!=D Nu sjutton bäddar både planeringen och äggmängden för att det blir bäbbe för dig! Kanske är lika bra att ta alla fyra på en gång, haha!

Välkommen missT! Hoppas kroppen vill komma igång så snart som möjligt! Stor kram

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3