-
-
Här pratar ni om viktväktarna och äta på assiett. Hur ska jag äta då? Hör på den här. Äter jag nyttigt och bra så jag blir lagom mätt mår jag tokilla efter ca 15 min. Äter jag flott och blir proppmätt mår jag toppen i tre timmar!
-
Plutten: jag hoppas att du inte tog illa vid mig om att jag frågade om det var spökplus på cb. Spåra ju ur totalt häromdagen pga min fråga till dig.
Såg något om 1/3, dela tabletten i tre lika stora bitar. :) -
Leaeva har ju tre i magen och då blir det väl 3*20? ;)
-
Och 2*20 för dig mct? ;)
-
Jag har som mål att gå upp Max 10 kg. Wilda är 9 mån och har fortfarande 2,5-3 kg kvar att gå ner.
-
Då blir man en nalle puh som fastnar när han ska ut efter lite honing! ;)
-
Jag gick upp 12 kg. Hade gått upp 8 på bf. 5,5 i vecka 35 och 2,5 i v 29
-
Intressant det här med er diskussion om trombyl och progesteron. Jag pratade igår med en tjej som fick en tjej fyra dagar före vår Wildabus. Det tog sex år för dem att få dottern då tjejen blir gravid och får missfall på en gång. Ett missfall har dessutom varit tvillingar och kom ut i v 15 så hon hade sett både armar och ben på båda.
Jag frågade just om hon blivit erbjuden trombyl och prog. Men icke! Det enda hon fått veta är att läkaren vill ha ett foster att undersöka och att hon inte kan få pojkar. Men hon kommer aldrig så långt då det är tidiga missfall för hennes del...
Nästa gång hon blir gravid har hon iaf lovat mig att höra sig för om just prog och trombyl.
Så bara för att jag pratade om det igår blev jag extra nyfiken nu när ni pratade om det! :)
-
Ska träffa henne imorgon och då ska jag tvinga henne att fixa lite "meducin"... Jag mitt smartass visade mitt gravtest i tråden vi hänger tillsammans och igår berättade hon att hon just precis då hade fått sitt mf... Snacka om att känna sig dum!SoMa72 skrev 2011-07-14 15:38:29 följande:Ja, jag hoppas verkligen att det är vad som krävs för att jag inte ska få ett femte missfal. So far so good...
Det värsta är att de inte tror att det blir fler barn.