sugarrush skrev 2010-11-30 21:55:55 följande:
Haha, när min kompis skickade ut inbjudningar till sin dotters barnkalas för ett tag sedan mailade en killes pappa och tackade ja till kalasinbjudningen. Då skrev min kompis (som var lite stressad) "VAD KUK!" och så tryckte hon på "send".

Shit vad jag skrattade när hon berättade det!
Hahaha , där fick jag mig ett gott skratt!

sugarrush skrev 2010-11-30 21:57:49 följande:
Vi har försökt sedan i april. Inte så länge, men vi har ändå hunnit med tre missfall! Galet va! Inga problem att bli gravida alltså, men de vill liksom flytta ut igen så fort de flyttat in. Nu ska det bli ändring på det!
Själv då? Har ni försökt länge?
Men gummsan lilla har du redan fått 3 missfall på den lilla tiden?

(lilla tiden för att få missfall , men ingen liten tid för att vänta en graviditet)
Min mamma berättade (som är uska) att det är bättre att ta det lite lungt med kroppen när man fått så många missfall så det inte blir en ''vana'' för kroppen att köra ut det lilla fostret. (det är inget mamma har pluggat utan att hon hört från andra uskor)
Jag har försökt sedan Juli förra året faktist , jag blev gravid på en gång, men följdes utav ett missfall väldigt sent, runt vecka 23 faktist, fick föda ut Elina, men hon vart redan död i magen :(..
Så jag har försökt nu i 1 år o 5 månader blir det.. (inte kul alls att få vänta så länge)