• Jennass

    FD medlemmar i FL's grymmaste BIM-listetråd och NU GRAVIDA!

    Här är den. Tråden som vi alla i BIM-tråden vill bli medlemmar i! Gravida och förväntansfulla! Prata graviditetskrämpor, förväntningar, glädjeämnen, nervositet, förlossning och allt härligt som hör till en graviditet! 

    VÄLKOMNA!


  • Svar på tråden FD medlemmar i FL's grymmaste BIM-listetråd och NU GRAVIDA!
  • linda 80

    Äntligen är jag med i denna tråd!!!! Men jag längtar tills ni andra underbara från den tidigare tråden kommer hit....Skrattande
    känns lite ensamt.....

    kram på er!

  • Lillary

    Hallå hallå - jag är oxå här nu! Såg inte denna tråd förens ikväll när jag satte mig o kikade runt lite här ute på FL...

    Linda - När plussade du? Vilken vecka är du i?

    KRam

  • linda 80

    Välkommen hit!!!
    jag/vi fick vårt Plus i söndags (7/6).... så jag är ni v 6 (5+5 tror jag idag....) det är helt overkligt..... har inte fattat det än... trots att jag mår dåligt varje dag... Kräks

    när plussade du? o vilken vecka är du i?
    mår du bra?

    många kramar!

  • Lillary

    Hej igen!

    Hihi - skrämmande likt...
    Vi Plus den 3/6 och sedan testade vi en gång till den 6/6 - är i v 6 jag oxå (5+3)

    Jag mår illa till o från, rätt lugnt på mornarna men ibland kommer det illamående som heter duga - blir klubbad, men har inte behövt kastat upp än iaf!
    MItt lutsinne liknar en narkotikahund - kan sniffa till mig allt tror jag! ;) Vet inte vad som händer... :) Ständigt sugen på nått men kan inte ens komma på VAD jag är sugen på... ?

    Men vet du? Min mage ser ut som att jag är i va 17 eller nått - mitt 4 de barn så det är inte ovanligt säger de, men jag får köpa mammabyxor snart! Tyst

    Kan lägga upp bilder imon...
    KUl att ha ngn som är superlik BF med en annan - spännande är det!
    Kram på dig!

  • linda 80

    Hallå igen...

    allt bra med dig? tänkte höra med dig om du har mått lika bra eller dåligt under dina graviditeter tidigare?
     Jag mår nu så galet dåligt, mår illa nästan hela tiden, oavsett om det e morgon eller kväll..... det händer även att jag kastar upp på morgonen... med min son mådde jag oxå illa, men inte så här tidigt och det gick över på fm.... däremot höll det i sig fram till v 20!!!!!!!!!! hoppas bara att den här gången försvinner fortare då det började mycket tidigare....

    kram

  • Lillary

    Åh fyyy stackars dig!
    Med mina två grabbar har jag inte mått illa alls - kännt av lite bara men inget anmärkningsvärt - men med Maja, min minsting - FY FAN rent utsagt!
    Illamående konstant, kräktes i tid o otid. Fick ha med mig fryspåsar i handväskan, kräktes mer av att se skiten, så jag köpte hundskitpåsar o hade med mig... Guld i mun
    Foglossning i V 12, SL bälte, kryckor o rullstol blev det för mig (även om rullis stod i garderoben)

    Jag grinade, hade ont, mådde illa HELA graviditeten, till ca v 31... Jag trodde jag skulle dö - o sa "Aldrig mer ett barn" Dels så har jag tre o sen är jag LIVRÄDD för att må som jag gjorde en gång till - NEJ TACK!
    MEn nu sitter jag här - igen o mår oförskämt bra fast med humörsvängningar som en PMS kossa x 25 st ihop!

  • Midnattsflicka

    Hoppar med här jag också nu då. Plussade under helgen

  • Lillary
    Midnattsflicka skrev 2010-06-21 06:58:01 följande:
    Hoppar med här jag också nu då. Plussade under helgen
    Wiiiiiiiiiiiiiiii GRATTIS!!!!!!
  • linda 80
    Midnattsflicka skrev 2010-06-21 06:58:01 följande:
    Hoppar med här jag också nu då. Plussade under helgen
    GRATTIS!!!!!!!!
Svar på tråden FD medlemmar i FL's grymmaste BIM-listetråd och NU GRAVIDA!