Inlägg från: hmiw1981 |Visa alla inlägg
  • hmiw1981

Första barnet, i Göteborg?

Ny"hem"flyttad till Göteborg - man kanske kan få hänga med och fika...? Cool BF i februari för oss!

• hmiw1981

Fy tusan så illa jag mår i värmen! :-/ Gick superbra ända tills vi gick in i vecka 7, då slog illamåendet till som en käftsmäll. Hela dagarna, hela nätterna. Så, nu har jag gnällt av mig!  

Andra som har ont av värmen?

Passar på att fylla på med lite mer info, är 29 år och bor i fina Majorna! 

• hmiw1981
    Englastar skrev 2010-07-05 13:20:30 följande:
    Värmen gör varken av eller till för mig, illamåendet kommer och går som det vill ändå tyvärr...

Roligt med en till från Majorna och vi är lika gamla dessutom... vart bor ni? Vi bor på Mariebergsgatan.
    Ska ni gå på majornas mvc eller någon annanstans? Vi går på majorna och de har varit kanonbra hittills, fått extra ultraljud direkt när jag bett om det utan tjafs eller nåt...
    Vi bor på Vingagatan. Ska till mvc i morgon tisdag och det blev Majornas mvc, tänkte att det var enklast. Är glad att du upplever att det funkat bra där! Hoppas på det för min del också, man är ju liksom lite ängslig och utelämnad åt expertisen på nåt vis...
  • hmiw1981
    Englastar skrev 2010-07-06 07:55:04 följande:
    Hoopas allt gick bra, vilken BM fick du?
    Allt gick fint, fick BM Inger!   Var inne idag igen och tog massa prover, ska åka bort ett tag så hon tyckte det var lika bra att ta allt på en gång. Förutom att vi inte kunde ta allt igår då, för jag mådde så jäkla illa. Hon fick gå och hämta frukt till mig och sen skickade hon hem mig efter pappersarbetet...
Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?