Inlägg från: Angeeliicca |Visa alla inlägg
  • Angeeliicca

Första barnet, i Göteborg?

MHEK skrev 2010-07-11 09:46:46 följande:
    Jaha, då har illamåendet slagit till ordentligt. Trodde, naiv som jag är, att jag skulle slippa illamående främst för att min mamma aldrig mådde illa när hon var gravid. Hon har liksom intalat mig att det är ärftligt och att jag slipper för att hon slapp Det tar mig mer än en timme att äta frukost, har ingen matlust men samtidigt är det bara att äta som hjälper. Vet inte hur jag ska klara av att ta mig till jobbet på morgonen, känner mig konstant åksjuk. Kräks som tur är inte utan den överhängande känslan är åksjuka och ett enormt sug i magen som om jag inte skulle ha ätit på flera dagar. Någon annan som har/haft mycket illamående?
    exakt så hade jag det också, det var hemskt rent ut sagt, och det var inte bara på morgonen o kvällen, det var dygnet runt i stort sett, dock försvann det efter kanske 2-3 veckor som tur var...!
    Hoppas det går över snartGlad 
  • Angeeliicca
    MHEK skrev 2010-07-21 09:55:25 följande:

Välkommen Angeeliicca och grattis till ditt plus!

Hoppas de som går på fikat idag får trevligt, jag följer gärna med 17 Augusti istället (har för mig att det var en fika inplanerad då?) Då kommer jag förmodligen ha berättat för folk om graviditeten också. Ska på inskrivningssamtal på BMG imorgon...känns så spännande!

Tack så mycket=) Vilken vecka är du i?
Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?