Cero: Hu vilken svärmor. Men som sagt så är inte min nån hit heller. Vad har de för fel undrar man? Haha. Vi har flyttat några km längre bort från min svärmor iaf men imorn ska vi dit på fika. Jag måste alltid förbereda mig mentalt. Och maken på att jag inte vill va där i flera timmar. Han kan lätt bli fast när hon sätter igång och tjötar och 1 timma blir till 3. Jag bara sitter och vrider mig och tystnar helt och vill hem. Nä, inte imorn. Imorn ska vi hem i tid! Haha.
Lycklig: Ja, mat brukar va bra och lite socker så knoddas kan svälja lite fostervatten!
Ja min mor bor ju också hos oss när hon är hos oss men min mor är ju fantastisk. Hehe. Tror dock Mattias känner samma. Min mamma är iofs alltid på "mattias sida" nästan jämt om det är en diskussion som kräver detta. Haha.
Kajsa: Ja, ska suga på en liten vit lögn...
Fick en kallelse till operation idag dock och såg min chans att komma undan!
Jag bröt ju både fotlederna förra året, det senaste brottet i december och där sattes det in skruv och platta. Det har gått så där, jag är öm i foten och den svullnar om jag inte kör stödstrumpor hela tiden, för skruvarna skaver liksom. Har inte så bra rörlighet heller så de ville operera ut skruvarna och plattan samt göra om ärret. Jag ville inte det i v 10 och vet inte om jag vill opereras nu heller. Vill eg vänta till knodden är ut men om det kan ge mig frihet från mitten av oktober istället så.... Kanske...