Första barnet, i Göteborg?
Kiaa: Bra att veta.. Fast just nu har det avtagit. inte mått illa på två mornar så nu är jag super nojjig.. haha! :P
Kiaa: Bra att veta.. Fast just nu har det avtagit. inte mått illa på två mornar så nu är jag super nojjig.. haha! :P
Härligt med vagninköp lycklig2010.. vi gluttar för fullt på blocket ochså! :D
Håller med Cotton att det inte finns något som heter "för tidigt". Har sätt så många som säger (och det är klokt) att man väntar barn inte missfall. Mycket kloka ord. Jag behövde "höra" det eftersom jag också kände att det var lite tidigt att titta vagn osv.
Men nu har jag släppt det och tittar för fullt! :D
Förresten, jag som klagde på illamående för ett par dagar sedan, tack vare era fina tips så verkar det som att jag har fått bukt med det.. Tack så mycket! :D
Och Katsura vad skönt att illamånedet har släppt. För mig verkar det inte gå över tyvärr, är i v. 8 nu så jag hoppas att det avtar om senast två-tre veckor iallafall. Jag försker njuta av graviditeten trots illamåendet. Har berättat för några som står oss nära nu och det är så kul med folks glada reaktioner.Jisses vad mycket ni hinner skriva tjejer. Jag hinner inte med!! :P
just nu är jag sjuk som fasiken med feber och förkylning. Har inte den blekaste var jag sprang på detta!!
Tittade in här en snabbis för att försöka fördriva tiden.. så trist att vara sjuk.
Ett jätte stort grattis till dig Kajsa30, låter extremt romantiskt det där!! :) All lycka åt er! 
Åh, vill också åka iväg och titta barnvagnar. Men det får bli senare när man orkar :P Några tips på bästa vagnen? Vi vill ha något med rejäla och stabila hjul. Inge svänghjul då det känns som att det kommer bli riktigt jobbigt i snö och slask.. ;) Vi har titta ganska mycket på Brio kombi vagnar på blocket och även Emmaljunga. Gillar verkligen Emmaljunga då min syster hade sådan vagn till bägga sina söner.
Oj jag är super yr jag med.. Ibland känns det nästan som om jag är smått berusad. Lite små irriterande så! 
Idag var jag på mitt första möte med Barnmorska. Känns jätte bra.. Är i v. 6+ sa hon. Så våran lille kommer alltså runt den 20 mars 2011. Otrolig känsla.
Dock var jag super tetig på vägen hem så vi köpte ett till test, som såklart visade positivt.. HAHA! Min man bara skakade på huvudet och skrattade åt mig lite smått.
Är jag ensam om att vara så här tetig?
Inte skrivit på ett tag..
men jag försvinner nog från Familjeliv ett tag. Igår fick jag ett missfall och ja det känns. Mycket blandade känslor.
Ska tillbaka till doktorn imorgon för mer blodprover så att dom kan stryka att jag har något som växer i äggledaren ... Vet inte riktigt vad det var dom såg på ultraljudet men något liv i livmodern fanns det inte.
Jag återkommer säkerligen till nästa gång för vi ger inte upp. Ramlar man av hästan så ska man upp igen som dom säger.
Lycka till nu alla!
Tack så jätte mycket DjurgårdsRutan och Lycklig2010