Första barnet, i Göteborg?
Vad gulligt att er bebis somnade mitt i aktiviteten MHEK...
Hoppas att du mår prima:)
Samma här - fick byta byxor väldigt tidigt, väldigt olika med hur snabbt det växer till i början men man får nästan hoppas att det stannar av lite snart, annars kommer det blir väldigt stort mot slutet :o) dock har jag bara gått upp mellan 2-3 kg ENBART på magen så det märks stor skillnad...
I övrigt är det skönt att äntligen börja må riktigt bra, inga illamåenden eller nåt, bara en aning känningar i ljumskarna och ryggen. Men peppar peppar, bara för att man sagt det så händer säkert något :o)
Kul för alla med bra prov.... Hur kommer det sig att ni gör KUB? pga ålder eller bara oro? Om en vecka är det dags för RUL...
Hela sommaren har det gått bra med mina vanliga leggings och tunikor men nu börjar det bli lite kallare. 
Oj här händer det så mycket att man inte hinner med i svängarna:)
Vi har inte heller eget rum till bebis, men det fungerar ändå det första året tror vi:)
Det där med föräldrapeng verkar vara ett krångligt kapitel. Jag jobbade nästan heltid, sen pluggade jag i 5,5 år och jobbade helger och lov. Efter studierna jobbade jag 40% i två månader och 150% i en och nu jobbar jag 75% fram till sommaren(om det nu inte hade varit för bebis i mars) Jag har ingen aning om vad min mammapeng kommer att beräknas på.....Någon som förstår sig på det?
Hej!
Grattis Cotton. Jag håller med de övriga om att din klänning är fantastisk:) och ni ser ut att matcha varandra klockrent:)
Hur går det för alla?
Själv går jag nu in i vecka 15. Har kommit i ett stadie då jag inte alls känner mig så värst gravid... Väntar och längtar till att känna den lille och på att magan ska sluta se mullig och/eller svullen ut. Jag vill ha en bebismage liksom:) När får man det?
För övrigt har dagen idag tillbringats framför datorn i letandet efter ett större boende.
Jag ska försöka hinna fika imorgon, annars hoppas jag att ni får det supermysigt:)