Fialisan skrev 2010-07-02 11:50:48 följande:
Hejsan tjejer, kom på att jag glömde uppdatera mig efter vi var på ultraljudet i onsdags. Men allting såg jättebra ut och lillfisen växer som den ska =) blev dock lite förvirrad, för först så sa hon att bebisen växte bra och var i fas med mina veckor 20+2, men ändå flyttar hon bak mig 9 dagar, så jag hamnade på 19+0 =( Tycker det var väldigt tråkigt då jag var så glad att jag äntligen passerat hälften. Men men, är på väg mot hälften igen nu, snart där :P
Är det någon som skulle vilja träffas lite innan fikan i augusti kanske? Känner att det är väldigt lång dit, jag som missade förra med. Känner att jag skulle behöva komma ut och träffa lite folk då jag inte riktigt lyckats med det sen jag flyttade hit för 2 år sen, visst så har man ju jobbarkompisarna, men jobbar så konstigt och olika så dom hinner man inte träffa heller :D
Åh, jag förstår dig precis. Att bli tillbakaflyttad är ju inget roligt alls. Då går de närmaste dagarna såå sakta. Men du är snart halvvägs igen

Härligt att höra att allt såg bra ut!
Jag är hemmafru så jag hinner nog få till en fika innan den i augusti, även om jag ska flagga för att det är rätt så fullt på schemat juli-augusti, när sambon har semester och så.
M i a skrev 2010-07-02 11:54:22 följande:
Eftersom jag känner mig osynlig och inte tycker att jag ska behöva skriva 2-3 ggr samma sak för att få en kommentar till mitt inlägg (då kan det liksom kvitta) medan andra skriver en sak och får kommentarer direkt så väljer jag att hoppa av. Jag är inte den enda som reagerar på detta, har blivit kontaktad av en annan tjej härifrån som inte fick en enda kommentar trots flera inlägg och då kanske ni ska lyssna till det jag skrivit och uppmärksamma även andra som är nya, bara ett tips inför eventuella nytillkomna för att slippa fler påhopp.
Jag är ledsen om mina ord lät hårda men skriver man om och om igen utan att få kommentarer är det svårt att känna sig välkommen. Att jag skriver något till cotton som svar på hennes inlägg känns orättvist att få kallat det personangrepp när hon själv skriver att jag överreagerar. Att dessutom få höra att man kan hitta en annan tråd om jag inte trivs här tycker jag känns lite onödigt skrivet (snacka om att förvisa någon) så om ni tycker att mina ord var hårda så kanske det inte var bara mina? Och istället för att få sitta och skriva och försvara mig för att jag inte känner mig välkommen kanske det vore snällt om jag kunde få några rara ord om att ni beklagar att mina inlägg blivit dissade?
Och cotton, ni har inte bara missat ETT inlägg utan flera, annars hade jag inte reagerat! Om jag kände att dina ord var hårda så kanske det ligger något i det om jag uppfattar det så? Jag beklagar om mitt inlägg var onödigt starkt men får man 0 kommentar på inlägg på inlägg så blir reaktionen stark.
Hursom önskar jag er lycka till med era graviditeter, jag hoppar ur, särskilt efter denna storm gentemot mig.
Over and out.
Som sagt, jag är hemskt ledsen att det blivit så här. Det har inte varit med mening. Jag minns att jag reflekterade över att du skrev om det var igår eller så med att jag måste ha missat att du kommit in i tråden, eller också så kom du in i tråden tidigt och sen bara inte skrivit på ett tag.
Det är inte med flit som folk inte svarar som sagt, men jag kan tänka mig att de som är lite mer aktiva får mer återuppföljning.
Tråkigt att du och den här andra tjejen som du fortsätter att nämna, som jag inte har en aning om vem det kan vara, känner så här som sagt.
Jag önskar dig all lycka med bebisen och det som komma skall. Vi finns ju kvar här om du skulle ångra dig