cotton skrev 2010-07-02 10:47:56 följande:
Björnis, hur har ni det i Vietnam förresten? Hur är vädret och landet? När kommer ni hem?
Jag är i stort behov av en utlandsresa känner jag. (som precis kom hem från Island... he he he). Men man saknar liksom värmen! Nu är det ju varmt i Göteborg... men jag jobbar...

Hej hej!
Jo tack. Det är fint. VARMT! Haha. Eller vi har rest runt en del och rest från varmt till "kallt" till supervarmt osv.
Har ju haft lite trassel med magen som nu är bra men är så orolig över hur det står till där inne. Känner inte nåt (fast är ju bara 15+0 och med moderkaka i framvägg så kanske inte ska dra så stora växlar på det) och har varit lite öm nere i höger sida av magen och då tänker man direk BLINDTARMEN. Har ingen lust att operera blindtarmen i Vietnam. Haha. Men kan ju vara livmodern som klämmer för den sticker upp väldigt lite ur bäckenet än. Men numera kan jag iaf känna den. Men har nog gått ner 3 kg än så länge på resan så nån mage finns inte... Men men, det kommer väl. Har bett mamma boka tid för ul (om det finns) precis när vi kommer hem även om jag har rul 29 juli... Känns kanske lite dumt men jag klarar nog inte 16 dar hemma (kommer alltså hem 13 juli) i ovisshet. Jag tror dock det är bra därinne för jag är helt övertygad att jag kommer ligga och krysta på julafton!
Jobb är
så surt när det är varmt. Jobbar du så att du iaf kan gå ut och äta luch eller så? Jag jobbar ju på IKEA och i blå boxen är det aldrig sol. haha.