• Lillebäcks mamma

Första barnet, i Göteborg?

Hej!

Väntar du första barnet och är bosatt i Göteborg precis som jag? Kanske vill följas åt, ta en fika eller en promenad?

Jag har bf 30 december så det blir nog en liten januaribebis här :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-03 11:03
    Nu har vi blivit ett gott gäng blivande mammor här i tråden, alla underbart härliga sådana.
    Här vill vi stötta varandra, längta tillsammans och umgås på ett trevligt sätt.

Välkommen!

OBS! Fick du ingen respons på ditt inlägg? Vi är många som skriver här och ibland missar man tyvärr lätt att svara på inlägg. Skriv en gång till eller buffa lite extra så fångar vi upp dig!

• Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?
  • Fialisan

Vilken del av avenyn ligger condecco på? tänkte jag skulle vara med imorgon =)

• cotton

Hoppas ni får en härlig fika imorrn tjejer! Kommer att tänka på er!

• snöflinga04
    Fialisan skrev 2010-07-20 15:36:28 följande:
    Vilken del av avenyn ligger condecco på? tänkte jag skulle vara med imorgon =)
    Om du går av vid Valands busshållplats och går ner mot kungsportsplatsen. Gå på höger sida förbi Hard rock cafe. Condeco ligger sist i det huset, på hörnet. Jag tror att adressen är kungsportsavenyen 4.
  • Bjornis

Å, nu ska jag vara tråkig men jag hoppar fikan imorn. Jag som sett fram emot det så men jag vill inte sitta och titta på klockan hela tiden. Jag och maken ska åka till svärfars hus uppe i grabbestad imorn och jag har möjlighet att sluta vid 15 på jobbet och då kan vi åka på en gång. Annars får vi åka vid 19.30 ju typ och är inte framme förrän sent. Plus att jag ju jobbat 8 dar i rad imorn och känner att jag vill bara kasta mig i bilen och komma iväg till stillheten!
    Jag kommer säkert ångra mig men jag HOPPAS verkligen att vi ses snart igen!!

Nu ska jag sova igen. Tycker inte jag gör annat än går och lägger mig. Kom hem halv 9 idag så inte så konstigt. Haha. Suck. Hoppas bebben gillar mitt arbetstempo...

• Jätten gluff gluff

Morrn morrn.

Jag är kass idag. Varit vaken med magknip massor i natt & är helkass i magen. Hemma idag. Dvs ingen fika för mig heller... Trist. Hoppas ni får jättemysigt!

• DjurgårdsRutan

Bjornis och Lycklig, vad trist att ni inte kan komma. Men det blir ju fler ggr.
    Ha en bra dag allihopa.
    Vi är väl ändå en skara som ses i kväll?

• Kiaa

Bjornis & lycklig2010: Va tråkigt att ni inte kommer! Men vi ses förhoppningsvis i augusti.

DjurgårdsRutan: Jag har i allafall tänkt att dyka upp - hoppas vi blir några stycken.

• MHEK

Välkommen Angeeliicca och grattis till ditt plus!

Hoppas de som går på fikat idag får trevligt, jag följer gärna med 17 Augusti istället (har för mig att det var en fika inplanerad då?) Då kommer jag förmodligen ha berättat för folk om graviditeten också. Ska på inskrivningssamtal på BMG imorgon...känns så spännande!

• Fialisan
    snöflinga04 skrev 2010-07-20 21:00:16 följande:
    Om du går av vid Valands busshållplats och går ner mot kungsportsplatsen. Gå på höger sida förbi Hard rock cafe. Condeco ligger sist i det huset, på hörnet. Jag tror att adressen är kungsportsavenyen 4.
    Okej, då vet jag på ett ungefär iaf =) Tack så mycket.
    Synd att ni inte kan komma, hoppas du kryar på dig lycklig2010!

Vilka blir vi som kommer då?

Djurgårdsrutan,Snöflinga, kiaa och jag än så länge?
    Angeeliicca skrev 2010-07-20 23:39:27 följande:
    Angelica, Hisingen BF 21 mars enligt FL:)
    Grattis och välkommen till gänget =) Fika idag på condecco på avenyn kl 18 om du vill komma med =)
Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?