• LinksPappa

    Vilka vinner champions league?

    Vilket lag tror ni vinner champions league?

  • Svar på tråden Vilka vinner champions league?
  • Marcus pappa

    Eftersom FC Brügge inte räcker till internationellt hoppas jag på något av mina två andra favoritlag i årets CL, Liverpool eller Barcelona, drömmen vore en final mellan dessa två.

  • LinksPappa

    Själv håller jag på Boro som krossade Manchester U igår..
    Lyon verkar starka 6-1 i målskillnad.. Bara inte Chelsea vinner!

  • Marcus pappa

    Lyon är en outsider som många räknar bort. Chelsea får inte vinna, har svårt för dem. Ja du, Bora satte stilen direkt. men hur får de så många gamla stjärnor till Boro? Staden är ju inte den mest pittoreska om man säger så?

  • Flygaren

    Tragiskt nog måste jag tro på Chelsea.... Inte mina favoriter, men de är äckligt svårslagna...

  • Bonusmårten

    hmm, den e knivig. lyon kan överraska...liverpool ska vara glada om dom klarar gruppspelet och chelsea blir svårstoppade! passar på vinnaren än så länge....

  • LinksPappa

    Vet inte hur dem får stjärnorna till bora. Men oftast är de ju avdankade. Tycker det är ett roligt lag som alltid går långt i engelska cupen. Dock har de långt kvar till champions league.

  • Xabre

    Änligen en riktigt viktig tråd!
    Tyvärr är Milan alltid med i toppen... och i år blir även Chelsea med på allvar. Bayern såg grymt starka ut mot Juventus, men borde inte riktigt räcka till, men kanske. Emellertid hoppas jag personligen på svensklagen Barcelona (som borde vunnit förra året, men Chelsea hade flax), Juventus eller Arsenal (som dock aldrig brukar klara sig långt i större turneringar)... Liverpool klarar inte att grotta sig till en topplacering i år igen. :)

  • Reine

    Hej på er.
    Vill bara säga att det blir Milan som vinner champions league i år. Borde även vunnit förra året om inte Chelsea hafft sådan tur som dom ändå hade. Så jag tror på Milen i år. Eller, Ja vem inte om Chelsea vinner även i år. Forza Milan!!

  • Marcus pappa

    Bonusmårten: Liverpool kommer garanterat att klara gruppspelet, sedan blir det svårare. Så tyvärr tror jag du har rätt, Pool får svårt att upprepa bragden i år.

    Reine: Nu blandar du nog ihop lagen totalt, Chelsea vann PL i fjol, men det var Liverpool som vann CL genom att bevisa att det är aldrig över förrens det är över. Rätt åt Milan som trodde det var klart efter första.

    Näe nu ska jag tippa ordentligt. Jag tror att barcelona tar det efter en finalvinst mot Chelsea med 3-1. That's it!

  • Xabre

    Jag tror Barcelona tar det efter en kvartsfinalsvinst över Milan med 2-1

  • Ebrief

    Bayern. Makaay gjorde mal i ligan senast. Han har varit harmlös sahär langt i ligan och CL, men när han kommer igang har dom ett sparkapital. Lucio är världens bästa mittback? Mkt talar för att Podolski köps in när transferfönstret öppnra i Januari. Kahn, Ballack, Schweinsteiger, Deisler, Sagnol, Ismael, Ze Roberto... dom har ett komplett lag.

  • knoddmaker

    United kommer igång nu efter segern mot chelsea i PL. I finalen räcker det dock inte (tyvärr) mot bayern, som ser väldigt starka ut.

  • nassepånken

    som vanligt blir det väl ett fotbollslag va? vore det inte roligt med lite omväxling? om t.ex. tåsjöns syförening kammade hem titeln?

  • LinksPappa

    ja ett fotbollslag men det kanske finns nån liga för syföreningar
    Jag satsar på Lyon eller Villareal

  • ante75

    Jag är Rangers supporter som äntligen har kommit vidare till anrda omgångebn men nåt längre blir det nog inte tyvärr. Tror på Barsa eller Chelsea(hatar chelsea hatar iofs dom flest engelska lag)

  • björklöven

    hej!ska jag tro med hjärtat blir det arsenal men jag tror dom inte orkar hela vägen.det enda positva är att det går dåligt för dom i ligan och kan satsa allt på cl.bara inte chelsea vinner!!

Svar på tråden Vilka vinner champions league?