• Svar på tråden Gravida i Malmö
  • Gunnell

    Hej!
    Jag ska ha barn i november om allt går som det ska :)

    Sitter och är nervös inför rul imorgon! 

  • Starklängtan

    Jag testade positivt idag o ska ha barn i mars 2011 då om allt går som det ska. Bor utanför Hbg.
    Ska du ha barn själv eller med partner?

  • neis

    jag plusade idag och ska då ha barn i mars 2011 om det nu går som det ska! bor i Lund

  • Starklängtan
    neis skrev 2010-07-14 00:00:05 följande:
    jag plusade idag och ska då ha barn i mars 2011 om det nu går som det ska! bor i Lund
    Va roligt grattis! Är du själv eller har du partner?
  • Starklängtan
    jessie01 skrev 2010-07-23 20:54:14 följande:
    Vi ska ha barn den 12 december ! bor i Eslöv
    Va skoj! Grattis till er! Hur mår ni?
  • jessie01
    Starklängtan skrev 2010-08-01 10:37:16 följande:
    Va skoj! Grattis till er! Hur mår ni?
    Mår bara bra ,:)
    Fick igår känna ordentliga sparkar för första gången och även min sambo kunde känna.
    Idag har vi legat i sängen o tittat på magen som rört sig när bebisen sparkat!
    Hur mår du?
  • Starklängtan
    jessie01 skrev 2010-08-08 15:43:34 följande:
    Mår bara bra ,:)
    Fick igår känna ordentliga sparkar för första gången och även min sambo kunde känna.
    Idag har vi legat i sängen o tittat på magen som rört sig när bebisen sparkat!
    Hur mår du?
    Åhh, va mysigt. Lääängtar till jag kan känna sparakar! Så härigt!
    Jag mår bra tycker jag. Är väldigt trött och illamående från o till. Jobbigast på kvällarna. Men annars mår jag bra. Var på inskrivning o på UL tidigare i veckan. Det gick bra
  • jessie01
    Starklängtan skrev 2010-08-08 19:52:50 följande:
    Åhh, va mysigt. Lääängtar till jag kan känna sparakar! Så härigt!
    Jag mår bra tycker jag. Är väldigt trött och illamående från o till. Jobbigast på kvällarna. Men annars mår jag bra. Var på inskrivning o på UL tidigare i veckan. Det gick bra
    Vad skönt att allt visa att det är ok med bebisen.. jag mådde jätte illa fram till vecka 14 både morgon o kväll, men det går över :)kan fortfarande må lite illa om jag inte får mat i mig när jag behöver det ,Måste säg att jag är imponerad av dig som redan har ett barn o väntar ett till en stark kvinna ,Vart bodde du?
  • Vi ska bli fyra

    Vi bor i Malmö och ska få en liten en i Mars - 2011. Jag som bär mår oförskämt bra och har kommit undan med nästan inget illamående med mera. Och sitter nu med en liten begynnande bebismage . Söker gärna andra par som ska få smått 2011.

    Grattis till Er alla!

  • Subclavia

    Vi bor också i Malmö och även vi får förhoppningsvis tillökning i mars 2011. Det är första barnet och det är inte utan att man är lite nervös inför allt det nya som komma skall. Jag går in i v 12 på måndag och jag tar en dag i taget med ett MA i våras i bagaget. Har dock varit på VUL nu i v 11 där alla delar inklusive hjärta verkar vara på plats.  Magen gör sig redan påmind och gummibandet har fått sin plats i jeansen. Flört

    Ska bli spännande att följa er allihopa och stort GRATTIS!!

  • Vi ska bli fyra

    Och ett stort grattis till Er Subclavia! Var gick Ni?

  • Starklängtan
    jessie01 skrev 2010-08-10 18:50:47 följande:
    Vad skönt att allt visa att det är ok med bebisen.. jag mådde jätte illa fram till vecka 14 både morgon o kväll, men det går över :)kan fortfarande må lite illa om jag inte får mat i mig när jag behöver det ,Måste säg att jag är imponerad av dig som redan har ett barn o väntar ett till en stark kvinna ,Vart bodde du?
    Tack Va snäll du är som säger så. Känns bra o höra. Det e både skrämmande o härligt spännande att vänta barn själv. Men jag e stolt över mitt beslut.
    Hur mår du nu?

    Grattis till alla er andra som väntar smått. Vi e några st som ska ha i mars.
Svar på tråden Gravida i Malmö