Inlägg från: milizza |Visa alla inlägg
  • milizza

Att bo i invandrartät förort.

Tycker människor är rejält skumma.

Om jag säger att jag röstar på sverige demokraterna tar det hus i helvete. Men att säga att man inte vill bo i områden som kryllar av utlänningar är visst hel okej?

Jag bor i ett sådant område, och på sätt och vis trivs jag. Många bra människor osv

Men om jag hade kunnat så hade jag flyttat, och detta beror på:
    1: Grannarna över är från somalien, och sover på eftermiddagen, för att sen kliva upp vid 9 på kvällen. Börja laga mat, dansa och härja. Vid 1 tiden brukar mitt tålamod ta slut och jag får gå upp och ringa på.

2: Gängen med 15 åringar känns inte så lockande att gå förbi på kvällen.

3.Hela släkten måste samlas i tvättstugan och tvätta tilsammans, och vägra flytta på sig.

4: Barn ska inte leka i lekparken vid 23 tiden på kvällen.

5. Risken för att min 3 åring ska bli överkörd av galningar på sina crossar och moppar.

Visst svenskar kan också vara jävliga, men vad jag själv ser och upplever är min sanning. Och allt dt jag skrivit begås inte av några svenskar.

Dock kan det understryckas att jag tycker om vissa människor från andra länder, men nån gräns borde det finnas !

• milizza

NICEGIRLWRONGPLACE
    Vad ett gäng 15 åriga somalier kan göra med mej om dom retar upp sig på att jag går förbi ?

Ja det vill jag inte ens skriva här.

Och jo vi bokar tvätttider, men efter deras tid är slut, tar det ett jäkla tag för dom att packa ihop picknikkorgen och hela släkten.

Jag säger ifrån, inga problem. Men det hjälpe inget vidare.

Vi har moppe och bil förbud! Och jag brukar så ofta jag kan stanna snorungarna, och vänligt men bestämt be dom att inte åka där. Funkar i några minuter

• milizza

Vad är det igenkligen med utlänningar och deras ungar?
    Varför sover dom inte? Vad gör dom ute på kvällar/nätter?

Är seriöst intresserad av ett svar på detta.

Vi lägger våran 3 åring vid 19.30.

Sen är det tyst och lugnt här.

• milizza

GLASBIT
    Jo så kan det ju vara. Men borde man inte ställa om sig?

Anpassa sig?

Barnen börjar ju skolan oc måste då upp tidigt, måste vara sjukt jobbigt att orka koncentrera sig om man aldrig kommer i sängen!

• milizza

Jag önskar av hela mitt hjärta att jag skulle kunna känna kärlek och respekt till utlänningarna i mitt område.

Men jag kan inte...

Tror inte att hälften av dom som tycker det jag skriver är skit, ens provat att leva så tätt intill människor med en helt annan kultur.

Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.