Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Att bo i invandrartät förort.

Nathalie009 skrev 2010-07-17 19:48:00 följande:
    jaa å en fördel här e ju att det alltiod e heltomt på bolaget. Tom på nyårsafton slapp man köa. Vet inte varför :S
    För att invandrare inte har samma behov av att supa som en del svenskar verkar ha? ;)
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx
    I Blackrose I skrev 2010-07-17 20:26:06 följande:
    Nej nej, det finns en annan förklaring också. Läs och lär vet jag. Flört

Invandrare = mellanöster = araber = muslimer = ( Dricker inte alkohol, systemet tom )

* Är stolt över min sammanfattning *
    Ja just ja. Glömde att den stora majoriteten av finnar faktiskt inte är invandrare utan ett "broderfolk". *himlar med ögonen*
  • Dorian Ertymexx
    I Blackrose I skrev 2010-07-17 20:29:01 följande:
    Jepp, tillsammans med danskar/norrmän/holländare/engelskmän och ja alla förutom MENA-folk som det snyggt heter.
    Nej nej, där har du fel! Inte bara mena-folk! Afrikaner och latinamerikaner och östeuropéer också. Och litet gränsfall med sydeuropéer.
  • Dorian Ertymexx
    I Blackrose I skrev 2010-07-17 20:33:30 följande:
    Åh, förlåt. Du har så rätt så. Skyller på Whiskyn. Glad
    Typiskt islamister, de kan inte ens hålla sina egna budord! Inte som kristna!!!!!
  • Dorian Ertymexx
    I Blackrose I skrev 2010-07-17 20:44:12 följande:
    Vill du ha stryk?! Skrikandes

Meh, du är ju från Iranistan, där alla är fundamentalistiska islamister (ja, inte för att det finns någon annan sorts muslimer förstås, de är alla bara ute efter att få spränga västerlänningar)! Veeet du väl!! ;)
  • Dorian Ertymexx
    I Blackrose I skrev 2010-07-17 20:50:45 följande:
    Jajo, som jag har sagt tidigare så sover vi här hemma med automatvapen, mamma är redan igång att ordna tvångsäktenskap åt mina söner och försöker samla byns flickor till en gemensam auktion. :)
    Ah, skönt att du har en ansvarstagande mor!
  • Dorian Ertymexx
    I Blackrose I skrev 2010-07-17 20:55:28 följande:
    Ja, vad mer kan man begära. Skrattande
    Är det din far Mustafa eller din bror Omar som sitter med dig nu när du surfar? Eftersom du givetvis inte får surfa på egen hand. :P
  • Dorian Ertymexx
    I Blackrose I skrev 2010-07-17 21:09:26 följande:
    Har ingen bror och min far vaktar min syster. Har istället två söner och en MENA-man. Tycker du inte det räcker? Lite rättviss får man va ju.

Ha det gott.
    Men någon man måste ju vakta dig, som alla islamister gör??? Förvånad

Haha, du med. :)
  • Dorian Ertymexx
    Göran64 skrev 2010-07-21 21:05:46 följande:
    Que?? snurrigt resonemang du for..det ar belagt med forskning bland annat gjord av Maurico Roijas att smartgransen ligger ungefar pa 10% framfar allt ickeeuropeiska invandrare i ett bostadsomrade innan svenskarna borjar flytta darifran i en allt snabbare takt, for att de vantrivs och kannar framlingsskap i en allt icke svenskare omgivning...detta galler inte alls enbart for sk "nationalister" det galler i allra hogsta grad for sk politiskt korrekta etniska svenskar som officiellt hyllar mangkulturen..vilket  med deras eget aktiva val av bostadsort med smartsam tydlighet visar vilka hycklare de ar...PK manniskorna  vagrar att bo mangkulturellt sjalva men hyllar en politik som tvingar mindre bemedlade svenskar att gora det..
    Nej, jag för exakt samma resonemang som ni faktiskt.
  • Dorian Ertymexx
    Triskele skrev 2010-07-25 13:26:22 följande:
    Jag uppskattade personligen att bo i Rinkeby dom gånger då jag bott där. Husen är väl nedgågna bara och det läggs för lite resurser där det spelar roll, men mina föräldrar verkar trivas där. Dom har bott där nu i 12 år och en flytt verkar inte så sannolik.

Det hade varit fint med en politik som ger folk en framtid, men tydligen är det eftersträvansvärt att ha invandrarförorter som underdogs. 
    Ja vem ska man annars låta puckona skylla på när man sabbar deras liv med marknadsliberal politik? Det finns för få judar i landet för att ha vettiga pogromer, så man får ta "the next best thing"...
Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.