Inlägg från: Ulf Harrys Farsa |Visa alla inlägg
  • Ulf Harrys Farsa

Att bo i invandrartät förort.

Där vi bor är det invandrartätt dock inte i närheten av t.ex Rinkeby, men vi kommer att flytta så snart vi hittat det vi letar efter, Apan ska inte växa upp och prata rinkeby-svenska.

• Ulf Harrys Farsa
    Joppis skrev 2010-06-14 10:23:03 följande:
    Det är bara en tidsfråga innan det sker dödsfall i typ Rinkeby, Rosengård. Frågan är vad som händer om polisen står för ett dödsfall genom att försvara sig. Då lär hela poliskåren bli kallade för rasister...
    Ja det kommer att bli spännande, tyvärr hoppas en del av mig att nån Polis lackar ur efter att ha fått en gatsten på sig och besvarar "elden"

Man kan inte bara tycka synd om dom stackars ungdomarna som inte har jobb eller biljardbord, man måste fan kunna använda hjärnan, och kastar man sten på poliser så har man inte kapacitet att ha ett arbete, status quo
  • Ulf Harrys Farsa
    Roze skrev 2010-06-14 11:35:34 följande:
    Hmm, intressant. Så man ska besvara våld med våld?! I C
    Ska poliserna och brandmännen bara "ta det" och le tillbaka?
    Inget annat görs, bara en massa människor som tycker synd om ungdomarna som eldar bilar, plundrar och förstör.

Kanske dags att ta i lite med hårdhandskarna istället för att gulla.
  • Ulf Harrys Farsa
    Roze skrev 2010-06-14 11:51:50 följande:
    Hur dum ÄR man om man går in en sån område Ensam? Då får man allt skylla sig själv tycker jag.

Bort med alla dessa bidrag. Hur många gånger ska jag säga det? Tror på allvar att en arbetande människa har mindre tid för förstörelse eller vad tror du?
    Man får inget jobb om man är så dum i huvet så man tycker att elda bilar & kasta sten är ett normalt beteende. Vi måste nog ha kvar bidragen för dessa ungdomar som är lite (mycket) efter...
  • Ulf Harrys Farsa
    Roze skrev 2010-06-14 11:59:43 följande:
    Jag antar att du ÄR för dödsstraff också?!
    Japps, för vissa brott är det fanimej helt sanktionerat i min värld.
  • Ulf Harrys Farsa

Alm skyddades inte i Media lika mycket som han som slog ihjäl kärringen på parkeringsplatsen, Svensk media slickar uppåt, kammar medhårs och fegar som vanligt.

Nån som vill ha namnet på han som slog ihjäl tanten så kan jag publicera det här, han är dömd så...

• Ulf Harrys Farsa
    Joppis skrev 2010-06-14 15:20:25 följande:
    Finns en sak som skiljer fallen ganska rejält (det gäller dom flesta fall jag hört om).

Alms släkt fanns inte i rättsalen under häktningsförhandligen och skrek glåpord, spottade på rättsfolk m.m.
    Näe men hans mamma såg upprörd ut HEMSKA KVINNA!
  • Ulf Harrys Farsa

Han som nitade en sur gubbe i eskilstuna är Svenne.
    Bara häktad än så länge, har namnet, får se om Aftonhoran eller Sexpressen vågar publicera.

Vi kan iallafall vara säkra på att hans namn inte dykt upp om han hetat Mostafa Mourad, för det är ju såååååå hemskt att peka ut folk.

• Ulf Harrys Farsa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-06-14 14:55:52 följande:
    Han ska ut i vardagen igen. Det ska nog varken, Alm, Eklund eller tysken.
    Alm kommer nog inte att bli dömd för mord, möjligtvis dråp alt vållande, kommer sitta ett år eller två
  • Ulf Harrys Farsa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-06-14 15:12:01 följande:
    Här har vi ett fall, där killen BOKSTAVLIGEN klubbat ner en pensionär och inte hängts ut.
    Jag utgår från att förövaren är svensk, eftersom han är uppväxt i området, också hans föräldrar.

Varför blev det inte lika mkt uppmärksamhet kring detta?

www.aftonbladet.se/nyheter/article7241369.ab
    Bokstavsbarn troligen, sånna är det ju också synd om, hängs inte ut.

Haga-mannen var en annan som hängdes ut med namn innan dom fallit, hade han hetat Hassan hade det icke skett.
Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.