Att bo i invandrartät förort.
milizza skrev 2010-06-10 19:34:48 följande:
Tycker människor är rejält skumma.Om jag säger att jag röstar på sverige demokraterna tar det hus i helvete. Men att säga att man inte vill bo i områden som kryllar av utlänningar är visst hel okej?
Jag bor i ett sådant område, och på sätt och vis trivs jag. Många bra människor osv
Men om jag hade kunnat så hade jag flyttat, och detta beror på:
1: Grannarna över är från somalien, och sover på eftermiddagen, för att sen kliva upp vid 9 på kvällen. Börja laga mat, dansa och härja. Vid 1 tiden brukar mitt tålamod ta slut och jag får gå upp och ringa på.
2: Gängen med 15 åringar känns inte så lockande att gå förbi på kvällen.
3.Hela släkten måste samlas i tvättstugan och tvätta tilsammans, och vägra flytta på sig.
4: Barn ska inte leka i lekparken vid 23 tiden på kvällen.
5. Risken för att min 3 åring ska bli överkörd av galningar på sina crossar och moppar.
Visst svenskar kan också vara jävliga, men vad jag själv ser och upplever är min sanning. Och allt dt jag skrivit begås inte av några svenskar.
Dock kan det understryckas att jag tycker om vissa människor från andra länder, men nån gräns borde det finnas !
Bokar man inte tvätttid? Varför är ni där samtidigt? Ber du dem flytta på sig?
Här hade vi problem med crossar och moppar på innergårdarna, klagade och har numer ett förbud!
Som respekteras för det mesta, gör det inte det skriker man på dem.
, och majoriteten av de haffade föräldrarna var etniska svenskar. "Det ä ju så kränkande för barnen att tvingas fast i bilen", "det blir ju så mycket bråk" var ursäkterna.