• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.
  • Movie Freak

det är tråkigt att behöva säga det nej jag vill inte bo i invandrartäta områden men inte för att jag tror att alla invandrare är drägg utan pga problematiken som oftast existerar i de områderna pga en del rötna ägg.

Bridget Jones wanton sex goddess with a very bad man between her thighs.
  • Ulf Harrys Farsa

Med reservation för att detta eventuellt klassas som rasistiskt av mig men...

"JOHAN" Hahahahaha stor risk..

Rinkeby upplopp:

• Finis

Nice Girl:

VAR i Sverige bor du? Kan sätta pengar på att du INTE bor i Sthlm...

Vecka 22
  • Finis
    Lilysmamma skrev 2010-06-10 21:00:38 följande:
    Fan, invandrarna själv är skit upprörda över vad som händer i vårt samhälle. Min man och hans vänner bla. Jag förstår att polisen sköt ett skott i luften efter att blivit omringad av ett gäng aggressiva ungdomar. Hade det varit deras hemland så hade han säkert skjutit någon av dom istället för i luften. Detta är vad som lett till dagarnas kravaller i Rinkeby.

Om det fortsätter såhär så kommer det sluta med att poliser, brandmän och ambulanser inte kommer vågar komma till undsättning i dessa områden pga rädsla för sina liv. Dom blev ju attackerade nu i Rinkeby när dom försökte släcka elden. Brandmän fick stenar kastade på sig. Är det så dom vill ha det?

Arabiska män som står vid skolan och skriker horor efter flickorna för att dom ska på skolfest. Fritidspersonal som blir mordhotad för att han anordnat en julfest för barnen.

Vi lever faktiskt i Sverige, passar det inte att anpassa sig så kan man flytta någonstans där det passar bättre. Vill du passa in i samhället, ta seden dit du kommer.

Jag skulle aldrig kunna flytta till ett arabiskt land och gå runt med korta kjolar och håret hängande lös utan att bli utsatt. Där skulle jag anpassa mig och bete mig som sig bör.

På samma sätt vill jag i Sverige inte bli kallad hora av en arabisk man som anser att jag beter mig oanständigt i hans ögon.

Fan, vi sitter här båda två, min invandrare till man och jag och är riktigt upprörda över vad som pågår i samhället. Vi bor på blåa linjen i Stockholm (som går till Rinkeby och Tensta bla) och SER skiten som pågår på tunnelbanorna, speciellt på kvällarna.

Jag skulle nästan vilja sträcka mig så långt som att kalla vissa av invandrarna för otacksamma. Vilket annat land som ni vet om kan man bli medborgare i utan att kunna språket? Dom kan komma hit, leva här, dö här och aldrig jobba en enda dag i hela deras liv och inte lära sig språket och sederna för det land dom bor i. Sen ska dom då dessutom tända eld på byggnader som är till för folket, betalda för av skattebetalarnas pengar. Pengar som dom själva aldrig hjälpt till att "samla ihop".

Vecka 22
  • enlitenbitkaka
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-11 11:43:50 följande:

Rinkeby upplopp:

" target="_blank">

Fy fan vad jävla tragiskt att skylla på tristess. Varenda kotte som varit ung har lidit av tristess! Oavsett om man bor i ghettot eller fina gatan. Skillnaden ligger i hur man hanterar det och här ser man ju tydligt skillnaden.... Sätt ungarna på att spela fotboll, tennis, bridge what ever...
  • Finis
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-11 11:43:50 följande:

Rinkeby upplopp:

" target="_blank">

Fy fan, konstigt att dom stängt av bankomaten, kolla hur den ser ut. Konstigt att bankkontoret stängt, kolla in fönsterrutan.
    Sen ska man komma och ursäkta det som hänt för att dom inte har en ungdomsgård att gå till?? Va fan, det betyder väl inte att man måste tutta eld på skolbyggnader och polisstationer.

Jävla idioti!
    Vecka 22
  • 071001

Med risk för att bli stenad men jag håller med dig Avium i det du skriver om i det inklippta inlägget ovan nr 518!

• Finis
    enlitenbitkaka skrev 2010-06-11 11:55:57 följande:
    Fy fan vad jävla tragiskt att skylla på tristess. Varenda kotte som varit ung har lidit av tristess! Oavsett om man bor i ghettot eller fina gatan. Skillnaden ligger i hur man hanterar det och här ser man ju tydligt skillnaden.... Sätt ungarna på att spela fotboll, tennis, bridge what ever...
    Vecka 22
  • Finis
    071001 skrev 2010-06-11 11:57:33 följande:
    Med risk för att bli stenad men jag håller med dig Avium i det du skriver om i det inklippta inlägget ovan nr 518!
    Det ska varken du eller jag behöva bli stenade för. Skriver bara sanning. Kolla klippet.
    Vecka 22
  • Ulf Harrys Farsa

Skönt att SVT inte vågar skriva "ali, hussein eller Ahmed" utan skriver "Johan" helt enkelt. Undrar vad som skulle hända om dom pixlade en Svenne och satte namnet "hussein" under bilden.

Måste ses...

Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.