• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-06-14 12:03:26 följande:
    Mitt förslag är att när liknade sker som i Rinkeby. Slå en järnring runt skiten och ange ett utegångsförbud tills ordningen är återställd! Det är ingen jävla barnlek att räddningspersonal måste riskera livet för några ouppfostrade ungjävlar som har föräldrar som inte ens kan stava till A N S V A R!
    Funderar på allvar om du tänker efter innan du skickar iväg inlägg. Vad är för fel på dig ibland? Men joppan läs inlägget en gång till och säg mig om det där låter vettig för att komma ifrån en tre-barns pappa?! Hur mycket HAT besitter DU? * Ryser *....Usch
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Grönsiska

Jag skulle inte vilja bo på en ort som är stökig med bråk och kravaller oavsett orsak  till att området ser ut så...

• Joppis
    Roze skrev 2010-06-14 12:14:18 följande:
    Funderar på allvar om du tänker efter innan du skickar iväg inlägg. Vad är för fel på dig ibland? Men joppan läs inlägget en gång till och säg mig om det där låter vettig för att komma ifrån en tre-barns pappa?! Hur mycket HAT besitter DU? * Ryser *....Usch
    Hat? Det är ett förslag på att rädda liv!

Har du nåt bättre?
  • Joppis
    Roze skrev 2010-06-14 12:14:18 följande:
    Är dina barn ute och ränner på nätterna? Tillhör du skaran oansvariga föräldrar? Som du tar åt dig kan man tro det...
  • Nice Girl Wrong Place
    Joppis skrev 2010-06-14 10:23:03 följande:
    Det är bara en tidsfråga innan det sker dödsfall i typ Rinkeby, Rosengård. Frågan är vad som händer om polisen står för ett dödsfall genom att försvara sig. Då lär hela poliskåren bli kallade för rasister...
    Läser du inte mina inlägg?
    Eller läser du och tycker att det är skitsnack?

Jag är nyfiken.

Vad har hänt, in terms of våld mot poliser i dessa områden?
    Stenkastning? Hur skulle man rättfärdiga att en polis "råkade" döda någon, som kastar sten? Svensk, kines eller turk.

Om någon drog vapen så spelar väl inte nationaliteten någon roll, polisen agerar väl (förutsätter jag) enligt regeln.

Men intressant att du tog upp detta, just i samband med artiklarna jag länkade till, där man kommit fram till att invandrare döms hårdare, för samma brott som svenskar.
    Varför är det så?
    Beautifully Human
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-06-14 12:24:34 följande:
    Är dina barn ute och ränner på nätterna? Tillhör du skaran oansvariga föräldrar? Som du tar åt dig kan man tro det...
    Hahaha, skulle se min äldsta ränna på kvällarna med nappen i höger hand och flaslan i vänster hand redo att fightas...
  • I Blackrose I

Åh det smittar av sig. Menar självklart min minsta...Skrattande

• Joppis
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-06-14 13:08:30 följande:
    Läser du inte mina inlägg?
    Eller läser du och tycker att det är skitsnack?

Jag är nyfiken.

Vad har hänt, in terms of våld mot poliser i dessa områden?
    Stenkastning? Hur skulle man rättfärdiga att en polis "råkade" döda någon, som kastar sten? Svensk, kines eller turk.

Om någon drog vapen så spelar väl inte nationaliteten någon roll, polisen agerar väl (förutsätter jag) enligt regeln.

Men intressant att du tog upp detta, just i samband med artiklarna jag länkade till, där man kommit fram till att invandrare döms hårdare, för samma brott som svenskar.
    Varför är det så?
    Kallas nödvärn. Man kan dö av en gatsten i huvudet...eller vad tror du???
  • Joppis
    Roze skrev 2010-06-14 13:13:55 följande:
    Hahaha, skulle se min äldsta ränna på kvällarna med nappen i höger hand och flaslan i vänster hand redo att fightas...
    När han är tonåring bor du väl inte kvar här iaf? Det var väl din egen önskan att ditt barn skulle slippa växa upp i Sverige?
  • Nice Girl Wrong Place
    Joppis skrev 2010-06-14 13:20:26 följande:
    Kallas nödvärn. Man kan dö av en gatsten i huvudet...eller vad tror du???
    Varför svarar du inte på mina frågor?
    Beautifully Human
Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.