Att bo i invandrartät förort.
Nya upplopp i invandrartät förort: www.expressen.se/Nyheter/1.2017498/brandattentat-mot-polisstation Vad säger ni, vill ni bo på en sån plats?
Nya upplopp i invandrartät förort: www.expressen.se/Nyheter/1.2017498/brandattentat-mot-polisstation Vad säger ni, vill ni bo på en sån plats?
Att man ens låtit det gå så snett med massor av områden är otroligt oansvarigt av politikerna och då framförallt sossarna som har det största ansvaret. Jag växte upp i en förort som på den tiden hade en del invandrare men ändå en klar majoritet svenskar. Det ledde till att de invandrare som bodde där snabbt lärde sig perfekt svenska och dom blev helt enkelt svenskar snabbt. Idag sä är det inte alls så, dom som bor i dessa områden har ingen chans att lära sig bra svenska vare sig dom vill eller inte. Jag sätter sällan min fot i det område jag växte upp i, var förbi där för ett tag sen och det har blivit enormt nedgånget, jag anser att det är sossarna som är ansvariga till att ha förstört min uppväxtort och därför kommer jag alltid känna ett starkt agg gentemot dom.