Gillar vi varandra egentligen?

Här kommer det. Rätt av. Bara för att jag är på ett sådant strålande humör:
Anonyhm - jag störde mig på dig i början (när vi båda hette något annat) men efter hand insåg jag att du är en synnerligen empatisk, storhjärtat, vänligt sinnad och klok människa som har den sällsynta förmågan att omvärdera dina ord och åsikter om det behövs. Du är dessutom en rättvisetänkande individ som aldrig (med flit) sparkar nedåt, och skulle det hända tror jag att du mår rätt dåligt och ångrar dig djupt. Sedan tror jag att du är rätt het också.
idiblon yes - jag störde mig på dig i början också (även här när vi båda hette något annat), på den tiden du var mer hetsig i debatter med överviktiga framför allt. Men jag tror faktiskt att det hade mer att göra med min egen överkänslighet inför ämnet, och att jag på den tiden såg det som min mission i livet att gulla med tjockisar. Jag tror också att det var lätt att missuppfatta dig, eftersom jag idag faktiskt fattar vad du egentligen menade med allt det där. Idag upplever jag dig som mjukare och det klär dig, och jag tycker att du är en skarpsynt, snällelak och rättfram person som ger den som behöver ett långfinger också ett långfinger.
Bam - var jag rädd för i början och vågade aldrig skriva något till eftersom jag var skraj att få huvudet avslitet, men sedan insåg jag hur blixtrande genialisk du är. Du är den roligaste på hela FL. Och någonstans väldigt storhjärtad och varm, bakom de geniala elakheterna.
lokisse - din stavning har gjort mig upprörd i början (när jag var mer bajsnödig än såhär), men jag har insett att även du är fruktansvärt rolig emellanåt och framför allt tänker du i banor som många andra inte gör. Du har mer än en gång fått mig helt svarslös, fast det minns du nog inte eftersom jag förmodligen babblade bort det.
Me and Mike - har för mig att du hette något annat förr i tiden och att du då och då blev helt missuppfattad och kunde få en hel tråd mot dig (om jag inte minns helt åt helvete fel?). Jag vet inte så mycket mer än så, annat än att jag har noterat att du är rätt fuckable.
sasssy - jag tror inte att du och jag har hållit med varandra i en enda tråd vi har befunnit oss i. Det är ju rätt underhållande också.

Känner du mig..?
tyvärr är ingen av dom närvarande i tråden (kanske tur det med
)