Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Gillar vi varandra egentligen?

Fidelis ad urnam skrev 2010-06-29 19:48:40 följande:
    Nu har jag en åsikt om dig
    Du verkar vara en riktigt bitter person som dömer de du inte känner.
    Som sagt, du får tycka vad du vill om mig, men du känner mig inte.
    Så kan vi lägga ner denna diskussion nu?
    Som den diplomatiske skiljedomare jag är får jag konstatera följande:

Bam är hårdare än Clintan.
    Du befinner dig i en tråd där din person på FL ska värderas. Inte din person irl. 

Att gå in i en sådan här tråd är som att spela rysk roulette. Man får svälja kulan med ett leende. 
    Someone get me a fucking wiener before I die.
  • Mad as snow
    Fidelis ad urnam skrev 2010-06-29 19:53:44 följande:
    Vilket jag gör, skriver helt enkelt att personen i fråga har fel om mig. Ingenting annat.
    Samtidigt skapade jag mig en åsikt om medlemmen i fråga och skrev just den.
    TADA!
    Nej hon besvarade bara TS frågeställning. Och du blev sur över svaret du fick.
  • Mad as snow
    Zimlis skrev 2010-06-29 20:05:16 följande:
    *intagit beachen*
    Maj gadd.
  • Mad as snow
    slemtorsk i din bralla skrev 2010-06-29 21:34:23 följande:
    Mognaden tangerar nya bottenrekord och jag tycker sämre och sämre om er. Drar vidare till en annan tråd.
    Detta måste vi fira på något sätt!

• Mad as snow
    Jazza skrev 2010-06-29 22:14:07 följande:
    Jag dricker vitt vin och kollar på fotboll. Det är 1-0 till Spanien, så vi kanske kan fira det, samtidigt?
    Själv ligger jag på spikmattan medan jag skriver det här. Roligare verkar det inte bli för min del, men skål för helvete. 
  • Mad as snow
    slemtorsk i din bralla skrev 2010-06-29 22:19:50 följande:
    Ni verkar ju dricka en del här Kyss Kan någon vara så snäll och förklara varför i hela helvete alla brudar runt 30 häver rosévin numera. Jag trodde i min enfald att det bara var fjollor och folk som levde kvar i 80-talet som hängde fast vid det.
    Sitter vid min facebook-sida och ser uppdatering efter uppdatering om att de hinkar rosé, varav detta?
    Det handlar om att man inte känner sig lika alkad då. Rosévin är gulligt. 
  • Mad as snow
    Jazza skrev 2010-06-29 22:22:11 följande:
    Ja, det är ju roooosa
    Hercule skrev 2010-06-29 22:22:41 följande:
    Lite som hallonsaft och man är ju inte alkad om man dricker hallonsaft  
    Precis. Slöddrets svar på Cosmopolitan.

*sipp sipp* 
  • Mad as snow
    slemtorsk i din bralla skrev 2010-06-29 22:30:06 följande:
    Mitt i prick känner jag. Har en väninna som är otroligt ytlig. Hon är så oerhört brydd med vad som syns på utsidan att hon inte vågar gå till psykolog för sin depression för hon är rädd att folk ska se henne gå in där. Hon bor i en villa för 6 mille med sin perfekta familj och nu sitter hon o slörpar rosé.

Det är rosa, JAA jag älskar rosa. Men vem sa att vitt vin var kärringblaskigt? Om något är det så är det väl rosé? Urk säger jag.

Men det kanske är något som brudarna i Sex and the City hinkat eller? Det är ju också en jävla serie att sätta som ideal.

Sorry att jag halkade av tråden. Tassar bort till Moderatorn Pejgan och slickar henne i nacken lite som pausunderhållning.
    Jag måste dock erkänna att hade någon ställt fram en låda rosé framför mig nu så hade jag druckit det. I skrivandets stund jäst kattpiss ärligt talat.

Men ja, kvinnor ska vara glamourösa och girly tills att sista promilledroppen får bägaren att rinna över. Spelar ingen roll om man spyr en pizza i hissen på vägen hem, bara den är rosa antar jag.
  • Mad as snow
    Hercule skrev 2010-06-29 22:37:57 följande:
    Inget fel på rosé, var dryck på sin plats! Jag gillar rosé, rödvin, vitvin, champagne, öl och (riktig) cider. Om man ska radera en hel dryckesort så raderar man ju en massa perfekta smakkombinationer och får nöja sig med det näst bästa! 

Jag stryker allt jag har skrivit och håller med dig helt och fullt. Akoholrasistiskt att hålla på och utesluta sådär. Var sak har sin tid och plats.
  • Mad as snow
    Pejgan skrev 2010-06-29 22:40:13 följande:
    *fnittrar och skruvar sig* vad mysigt och varmt det plötsligt blev

Själv är jag en "mustiga rödviner"-tjej.  Däremot har jag jättesnygga konjaktkupor och whiskyglas om någon vill ha.
    Usch det är jag också egentligen. Tills att jag kräktes rödvin över just hela hissen sist jag och min man varit på fest. Det kändes som om något dog i hans blick den natten, så nu håller jag mig till öl.
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?