slemtorsk i din bralla skrev 2010-06-29 22:30:06 följande:
Mitt i prick känner jag. Har en väninna som är otroligt ytlig. Hon är så oerhört brydd med vad som syns på utsidan att hon inte vågar gå till psykolog för sin depression för hon är rädd att folk ska se henne gå in där. Hon bor i en villa för 6 mille med sin perfekta familj och nu sitter hon o slörpar rosé.
Det är rosa, JAA jag älskar rosa. Men vem sa att vitt vin var kärringblaskigt? Om något är det så är det väl rosé? Urk säger jag.
Men det kanske är något som brudarna i Sex and the City hinkat eller? Det är ju också en jävla serie att sätta som ideal.
Sorry att jag halkade av tråden. Tassar bort till Moderatorn Pejgan och slickar henne i nacken lite som pausunderhållning.
Jag måste dock erkänna att hade någon ställt fram en låda rosé framför mig nu så hade jag druckit det. I skrivandets stund jäst kattpiss ärligt talat.
Men ja, kvinnor ska vara glamourösa och girly tills att sista promilledroppen får bägaren att rinna över. Spelar ingen roll om man spyr en pizza i hissen på vägen hem, bara den är rosa antar jag.