Inlägg från: Anonyhm |Visa alla inlägg
  • Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

Jazza skrev 2010-06-30 14:24:22 följande:
    Skit dig i näven, kärring!
    Jag tycker om dig, jag roas av hur upprörd du bli över lustiga saker och jag imponeras av din (relativt nyvunna) förmåga att erkänna att någon övertygar dig och du ändrar åsikt. Det är stort att klara av det
    Dessutom är du snygg!
    Hjärta (idag blev jag sjukt irriterad över en man med plåster) 
  • Anonyhm
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-06-30 14:27:02 följande:
    Trots allt så tycker jag om digSkrikandes
    Jag tycker att du är snygg. 
  • Anonyhm
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-06-30 14:32:22 följande:

För att hedra ts så tänker jag idag posta alla mina inlägg med den röda griniga gubben som hon nästan alltid har i sina ts.

Alla borde följa ditt exempel! Det skulle göra mig jättelycklig!
  • Anonyhm
    Myrbäret skrev 2010-06-30 14:33:48 följande:
    Jodå jag tycker om digHjärta
    Är det du burberry?? Då tycker jag om dig också även om du är lite galen!
  • Anonyhm

Jag tycker att alla ska starta varsin tråd om något som irriterar dem. Kom igen nu. DO IT. 

• Anonyhm
    Semper Idem skrev 2010-06-30 14:35:31 följande:
    Ja Anonyhm kunde ju ha skola i hur man får folk att svara i trådar, röda gubben hör nog till tricken.
    Faktiskt. Som "mariohn" gjorde jag ju ett experiment. Jag tröttnade på att alla skulle vara kvicka i truten och komma med kommentarer som "stör du dig på allt?", "Sluta vara så bitter" osv osv.

Det är min grej på FL. Jag ÄR inte bitter ett dugg. Jag är en glad mamma med en vild bebis och en tomteman. MEN det finns en anledning till att mina trådar alltid hamnar i hetaste debatterna...nämligen att folk dras till dem. Och vem säger det mest om?

Som Mariohn startade jag ofta en fin tråd paralellt med en irriterad. I den skrev jag om trevliga eller neutrala saker. Sådana trådar fick ca 20 svar. Min röda gubbe och mina trådar om irriterande men värdsliga saker är helt enkelt min FL-grej- Och folk gillar det uppenbarligen.  
  • Anonyhm

"paralellt" - Örfila mig med en död gädda

• Anonyhm
    idiblon yes skrev 2010-06-30 14:43:57 följande:
    Jag kommer för alltid att älska dig.
    HjärtaSkål
  • Anonyhm

Det är snart malmöfestival. Den som skjuter mig gillar jag bäst!

Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?