• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • sasssyy
    Me o Mike skrev 2010-06-17 08:24:29 följande:
    Fast man fick väl inte skriva om någon som inte själv deltagit här inne!?

DET tycker jag är ruttet ägg.
    han HAR varit med i tråden....... såvida inte hans inlägg har blivit bortplockat
  • sasssyy
    Me o Mike skrev 2010-06-17 08:24:29 följande:
    Fast man fick väl inte skriva om någon som inte själv deltagit här inne!?

DET tycker jag är ruttet ägg.
    inlägg 134

RUttet ägg på dig själv {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Me o Mike
    sasssyy skrev 2010-06-17 08:49:27 följande:
    inlägg 134

RUttet ägg på dig själv {#emotions_dlg.djavulsk}
    Mmm känner den smaken iaf. Måste hämta ett tuggummi.
  • k girl

Det här kan bli kul. Antar jag. Jag får ofta höra att jag är så "arg", jag fattar inte varför. Är jag arg?

• lövet2
    konichiwa girl - Har inte sett något av det där arga. Det är i stället ett nick som jag vet att det ofta kommer något vettigt från.

sasssyy - Långa välskrivna inlägg, men oftast inte i ämnen som direkt berör mig. Skriver sällan något som jag känner behov att svara på.

• Hyppolite
    Jag ser krabbjuice i ditt skägg har en alldeles för humoristiskt avatar. Hennes nick borde istället ha varit CoolaNathalie1993 och bilden borde varit på en brunhårig tjej som räcker ut tungan.
  • Hyppolite
    Faber gillar jag inte. Han/hon har en taskig syn på barn.
  • Hyppolite
    k girl skrev 2010-06-17 08:58:44 följande:
    Det här kan bli kul. Antar jag. Jag får ofta höra att jag är så "arg", jag fattar inte varför. Är jag arg?
    Du resonerar sunt och jag upplever inte dig som arg.
  • MissMango
    Hyppolite skrev 2010-06-17 09:13:54 följande:
    Jag ser krabbjuice i ditt skägg har en alldeles för humoristiskt avatar. Hennes nick borde istället ha varit CoolaNathalie1993 och bilden borde varit på en brunhårig tjej som räcker ut tungan.
    Men jag tror att det faktiskt är en hane
  • MysTic PrincesS

KrabbDrägg är varken hane eller hona... utan en mutant av okänt ursprung och kön Drömmer

Men vad jag diggar The Krabb

Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?