Inlägg från: Anonyhm |Visa alla inlägg
  • Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

idiblon yes skrev 2010-07-02 10:20:31 följande:
    Det finns många gulliga troll på fl men det finns ett jag inte gillar.
    Falalalala lalalala! *julsång*
  • Anonyhm
    Fidelis ad urnam skrev 2010-07-02 13:06:30 följande:
    Jag med, men ska strax bege mig mot Sandviken och hämta upp en kompis och sedan bär det av mot Valbo Köpstad för shopping
    Så snart har jag inte tråkigt längre.
    Du kommer att svettas Demon
  • Anonyhm
    JAG är BÄST skrev 2010-07-02 13:10:05 följande:
    Kom hit och hjälp mig vet ja,,jag bjuder på vinFlörtSkål
    Jag ska till Elin. Jag kommer imorgon!
  • Anonyhm
    Mad as snow skrev 2010-07-02 13:45:44 följande:
    Jag gör mig redo för ett 24-timmarspass på jobbet och det känns väl...sådär jättekul. Inte alls med andra ord.
    Det låter inte skoj :(  Vad jobbar du som med i på? 
  • Anonyhm
    M C skrev 2010-07-02 13:52:52 följande:
    Åk och köp en glass eller nåt!
    Hunden är helt utmattad och äter upp katten om de blir ensamma *läs ursäkt* 
  • Anonyhm
    Mad as snow skrev 2010-07-02 13:56:46 följande:
    Jag jobbar privat inom psykiatrisektorn. Med sjuka halvtid och halvtid med friska barn till sjuka föräldrar. Och ibland är jag bara en sådan där käck människa som försöker folkbilda, ordnar med utställningar och föreläsningar om psykisk ohälsa och återhämtning. 
    Är du psykolog? HILFE HILFE
  • Anonyhm
    Mad as snow skrev 2010-07-02 14:01:58 följande:
    Ha ha, nej det vore galet. Däremot är jag gift med en, och det är förfärligt.

Jag är arbetsterapeut i grunden, med psykoterapiutbildning (steg 1) på det och så tio år i arbetet (plus att jag varit bindgalen själv). Då hamnar man lätt där jag är. Men jag är supertrött på det och ska plugga helt andra grejer till hösten. 
    Nåväl...Jag har alltid misstänkt att du inte är en lågutbildad sate
  • Anonyhm
    idiblon yes skrev 2010-07-02 14:27:32 följande:
    Du prickade alldeles rätt. Jag blir dessutom bara lyckligare och lyckligare efter hand som mitt liv ordnar upp sig mer än man kunnat tro.

Men när jag var skvatt galen fanns jag inte här, så satt jag och injecerade toavatten och allt vitt skräp som gick att hitta i mattluddet in i venerna. Bland annat.

Ibland tror jag dock att man (ibland) måste ha varit skvatt galen för att någonsin kunna bli riktigt klok. Undantag finns dock.
    Åtminstone måste man ha varit på botten för att förstå hur det ser ut där nere. 
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?