• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • Isnogood
    Mad as snow skrev 2010-06-19 00:21:38 följande:
    Jodå, dig har jag funderat på. Du verkar också lite kåt och hänger ofta i sexforumet där du gnabbas med ensamma singelmän. Du känns lite som en arg varghona som gärna vill bli påsatt men i själva verket sliter huvudet av den som försöker (det är helt okej att slita av mitt om jag har fel).

I övrigt verkar du vara helt besatt av tatueringar, och det är kul.
    Someone get me a fucking wiener before I die.
    Spöke Känner du mig..?

Ganska passande tycker jag
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Mad as snow
    Isnogood skrev 2010-06-19 00:26:14 följande:
    Spöke Känner du mig..?

Ganska passande tycker jag
    He he, jag är skarpögd.
    Someone get me a fucking wiener before I die.
  • sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-19 00:24:06 följande:
    Här får man skriva vad man tycker om andra medlemmar... men inte för elaka saker nu Oskyldig
    nä fan då håll ja käft... annars kan aj inte sluta
  • MysTic PrincesS
    Mad as snow - ingen jag stött på så ofta, vass tunga översatt till tangenbord och verkar vara en av få där alla fåren faktiskt är hemma

Isnogood - en gammal goding.. tror inte vi råkat i luven på varandra nån gång... ?

sugar rush - kan ligga lågt för att sen hoppa fram som gubben i lådan, känns som att hon är lika snurrig som jag ibland
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    sugar rush skrev 2010-06-19 00:28:00 följande:
    nä fan då håll ja käft... annars kan aj inte sluta
    Förvånad har du inget gott att säga om mig ens???? Gråter

Jag måste skaffa vassa klor och giftig tunga....

• sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-19 00:31:37 följande:
    Mad as snow - ingen jag stött på så ofta, vass tunga översatt till tangenbord och verkar vara en av få där alla fåren faktiskt är hemma

Isnogood - en gammal goding.. tror inte vi råkat i luven på varandra nån gång... ?

sugar rush - kan ligga lågt för att sen hoppa fram som gubben i lådan, känns som att hon är lika snurrig som jag ibland
    hahahaha.... snurrig??? ja är en jojo och kan vara hal som en orm
  • Kärleksknop

Jag är mest i sexforumet, och där är alla idioter anonyma så jag har ingen aning om vad jag tycker

Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.
  • sugar rush
    Kärleksknop skrev 2010-06-19 00:35:34 följande:
    Jag är mest i sexforumet, och där är alla idioter anonyma så jag har ingen aning om vad jag tycker
    hahaha, är du anonym själv då?
  • MysTic PrincesS
    Kärleksknop skrev 2010-06-19 00:35:34 följande:
    Jag är inte där så ofta... hur spännande är det att skrika ut att jag aldrig får sex Gråter

oooups...Skäms det gjorde jag visst här ist.....
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?