Inlägg från: Anonyhm |Visa alla inlägg
  • Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

Bedan skrev 2010-06-14 11:32:06 följande:
    Han är född 1980 och heter Patrik. 
    nu känner jag för att namedroppa hela Sandby för att hitta en röd tråd. Jag vet inte varför. Det är sjukt. Jag är bara nyfiken. Förlåt, jag ska sluta terra dig :´)
  • Anonyhm
    Bedan skrev 2010-06-14 11:35:17 följande:
    Haha, jag tycker det är lite roligt. Han har en barndomsvän som kallas Anso, jag vet inte varför men jag får för mig att folk borde veta vem hon är ifall de gått på samma skola som honom.
    som var lite wild and crazy i sitt då och då rosa hår osv?  Ann-Sofie?  
  • Anonyhm
    Bedan skrev 2010-06-14 11:39:10 följande:
    Japp, hon är fortfarande wild and crazy med spännande hår.
    Åh. Henne var jag kompis med ett tag.  Men jag var jävligt sjuk på den tiden och vi hade lite samma problematik så vi var inte bra för varandra. 
  • Anonyhm
    Pejgan skrev 2010-06-14 11:41:24 följande:
    Inte för att vara sån men ni kanske ska sluta med att prata om specifika personer i forumet och ta det privat?
    Haha förlåt. Jag bara sprallade iväg :´)
  • Anonyhm
    Me o Mike skrev 2010-06-14 11:43:17 följande:
    Finns några jag inte tål och jag är ööövertygad om att jag inte tåls av många också!
    Du är en bra medlem
  • Anonyhm
    idiblon yes skrev 2010-06-15 16:44:48 följande:
    Alla gillar mig, och de som säger att de inte gör det vägrar erkänna det för att de gillar mig alldeles för mycket.
    Lite så tänker jag också. Fast på ett annat vis. Folk som påstår att de avskyr mig har ju någon sjuk besatthet av mig eftersom de ändå förföljer mig överallt. Det måste vara ett destruktivt gillande i sig.
  • Anonyhm
    Pejgan skrev 2010-06-15 20:18:27 följande:
    Ja. Vi drömmer om dig på nätterna samtidigt som vi gråter för att vi inte är lika snygga och coola. Vi har en grupp på facebook också där vi skriver ut när vi sett dig irl. Var broccolin god? Kazzchandra sa att hon såg dig köpa på Coop.
    "Kazzchandra" :´´´´´´)
  • Anonyhm
    Jag Ser Krabbjuice I Ditt Skägg skrev 2010-06-16 12:46:08 följande:
    Och Willhiame, och Änghlah, och Tyyndraeh och Loouoou och Petter-Niklas Rövhalt.

Alla de trendiga och ofantligt unika barnen fattar du väl?!
    Glöm inte Khewyhn!
  • Anonyhm
    idiblon yes skrev 2010-06-18 08:25:16 följande:
    Illa nog.
    Bitch. 
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?