• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • Mad as snow

Jag blir mycket, mycket glad över det, eftersom du är en av de klokaste på hela FL, Astarte. Du överbevisar ju varenda jävel i tråd efter tråd, men jag vet inte om du är så medveten om det själv. Vilket är fint; skärpa och ödmjukhet på samma gång. 

Someone get me a fucking wiener before I die.
  • Astarte
    Mad as snow skrev 2010-06-26 14:27:11 följande:
    Jag blir mycket, mycket glad över det, eftersom du är en av de klokaste på hela FL, Astarte. Du överbevisar ju varenda jävel i tråd efter tråd, men jag vet inte om du är så medveten om det själv. Vilket är fint; skärpa och ödmjukhet på samma gång. 
    TACK! Nu kommer jag vara glad hela helgen!
  • Bedan

Det skulle vara nice ifall man kunde blockera en person så man slipper se korkat skit de skriver i trådar, för det är ju så grymt irriterande med alla dessa människor som dyker in i trådar och argumenterar tvärt emot alla andra just for the f*cking fun of it.

• MysTic PrincesS
    Bedan skrev 2010-06-26 16:34:28 följande:
    Det skulle vara nice ifall man kunde blockera en person så man slipper se korkat skit de skriver i trådar, för det är ju så grymt irriterande med alla dessa människor som dyker in i trådar och argumenterar tvärt emot alla andra just for the f*cking fun of it.
    Blockera mentalt.. funkar kanon Cool
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Bedan
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 16:36:24 följande:
    Blockera mentalt.. funkar kanon Cool
    Jag försöker...
  • Suck och suck
    Mad as snow skrev 2010-06-26 14:13:07 följande:
    Fast det är ju sant, jag är fullständigt bombad mellan varven.

Dig har jag sett här i alla år och jag blir alltid trygg av din närvaro. Kan inte beskriva det på annat sätt. Men även om jag inte håller med om det du skriver så blir jag glad av att se dig i en tråd. Du känns seriös och stabil på något sätt.
    Vad det värmde att få lite positiv kritik. Visste jag inte, att det skulle göra.
    Undrar hur det känns att få lite negativ kritik...? Kom igen nu.
  • Siamüsen
    Suck och suck skrev 2010-06-26 21:14:25 följande:
    Vad det värmde att få lite positiv kritik. Visste jag inte, att det skulle göra.
    Undrar hur det känns att få lite negativ kritik...? Kom igen nu.
    Jag har inget negativt att säga om dig heller.Tycker du är en skön figur med ett väldigt speciellt och intressant sätt att skriva på. Gillar dina inlägg. Kânns lite som ett kåseri. Alltid färgglada i varje fall
  • Förälskad

Hatkärlek absolut. De jag "hatar" mest är nog de personer som jag skulle komma bäst överrens med i verkliga livet eftersom vi nog är rätt lika.

• Hercule

Oj, vilka är med i tråden så att man får säga något om dem? Skrattande

Bam: Jag skulle inte vilja vara utan dig, ibland är du för hård för mig men det är skönt med bra människor som är olika en själv!
    Mad as snow: Vem skulle väl kunna ogilla dig? Klokare än en bok! 
    Knisse: Love you! 
    Fidelis: Jag gillar dig men jag är glad att vi inte bor grannar eftersom jag tror att du skulle klaga på mig!
    Zchimla: Bra bra bra

Nu ska jag leta flera!  

Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?