Inlägg från: Anonyhm |Visa alla inlägg
  • Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

lokisse skrev 2010-06-18 08:27:33 följande:
    konichiwa är en av dom som jag gillar igentligen men inte haller med i alla fall...,
    Samma här- konichiwa  är både trevlig och intelligent även om jag inte alltid virar huvudet runt saker på exakt samma vis som hon. 
  • Anonyhm
    lokisse skrev 2010-06-18 08:30:59 följande:
    och dig tycker jag om hela dagen!
    Detsamma. Jag minns när jag var helt ny på FL. Jag såg dig överallt och din stavning är lika udda som jag är dömande. Så jag blev helt förvirrad av dig. Du stavade som en av dårarna men det du faktiskt skrev var ju inte dåraktigt någonstans. Oh the good old days :.. 
  • Anonyhm
    Pejgan skrev 2010-06-18 09:47:27 följande:
    Jag tycker att de allra flesta som jag störde mig på i början (Aah den ungdomen) har vuxit med tiden. Vissa tycker jag är rätt förträffliga idag. Sen finns det ju iof folk som fortfarande trycker på alla mina knappar och många som jag fortfarande tycker är idioter. Så klart.
    och fula finns det också. 
  • Anonyhm
    Pejgan skrev 2010-06-18 09:50:12 följande:
    ja men jag ville inte säga något. Det kunde ju vara känsligt.
    Jag tror inte det. Fula brukar tro att de är snygga.
  • Anonyhm
    Pejgan skrev 2010-06-18 10:15:04 följande:
    Jaså? Vilken grupp tillhör du?
    Jag tycker att jag är ganska tråkig och lite ful. Men min man tycker att jag är snygg och han har ändå bara läsglasögon! Det är ett bra mått! 
  • Anonyhm
    idiblon yes skrev 2010-06-18 10:10:30 följande:
    Ja, det är ett helt otroligt fenomen här på fl... Jag begriper det inte. Detsamma med feta som tror att de ser normalviktiga ut.
    Vikt i de egna ögonen är alltid intressant. En människa som säger att den är fet är nästan alltid smal, smällfeta beskriver sig gärna som kurviga medan kurviga tycker att de är tjocka.

Jag är kurvig på riktigt.  
  • Anonyhm

Kurvig = inte fet. Man har tuttar, höfter och lår som är formade kurvigt. Inte fulla av fett. Dvs kroppen är kurvig även om man är smal. 

Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?