Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Gillar vi varandra egentligen?

CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-08-16 13:34:04 följande:
    Använder min synska (cyniska!) förmåga och förutspår att pälstråden kommer att tända till igen kraftiga känslomässiga försvar för minkar och andra pälsdjur.
    Det tror inte jag. Än så länge verkar diskussionen löpa väldigt lugnt och fint.
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Mariohn skrev 2010-08-16 13:57:36 följande:
    Jag tycker att båda sorterna är lika illa. Men just att följa ett barns utveckling med fokus på barnet känns extra motbjudande. Låt barn utvecklas ifred. Som om inte utvecklingsfaserna är jobbiga och känsliga som de är utan att alla kompisar, eller ve och fasa, ovänner, kan följa dem på tv. 
    Det är ju svt, och de har inte direkt gjort sig kända för att bry sig om den sortens argument. Var det i svt som hade en psykolog (?) i finsoffan som satt och yttrade sig om "dysfunktionella" familjer? Jag såg på debatten som eldades upp efter det där och det verkade inte vara någon i bestämmande kreativ position där som fattade ett jota av kritiken. Så jag är inte förvånad över den här dokumentären som man nu söker frivilliga till.
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-08-16 14:13:11 följande:
    Ja, jag blev glatt förvånad där. Men så är ju du inblandad också.
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-08-16 14:13:28 följande:
    Glatt förvånad? Överraskad kanske det heter.
    Glatt förvånad. Mycket fint uttryck.
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-16 17:50:10 följande:
    Idag har vilden lyckats förkorta mitt liv med ytterligare 20 år......Obestämd

Han slet sig loss efter bussresan o rusade fram emot en stor schäfer..... Skrikandes

Tur att mamsen kan ryta med en basröst värdig en man ibland, ungen tvärnitade Drömmer

Jag försöker lära honom att alla hundar är inte "elaka" men man rusar ALDRIG mot en hund och man får inte klappa utan att fråga om lov för hunden kan bli rädd och bita/nafsa till då. Idag lyssnade han inte på det iaf.... *muttrar*
    Framför allt får man inte springa mot vidriga schäfrar.
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Lady Ackles skrev 2010-08-16 22:38:57 följande:

I´m back!

Härligt, jag med. *på topp*
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow

Jag tycker att det är synd att så få nya vågar sig in här för att få huvudet avbitet.

Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Hercule skrev 2010-08-16 22:44:19 följande:
    Eller bita av huvudet på oss  

Fegisar! Kom igen!  
    Ja, kötta på nu!! Jag kan ta allt! *ropar*
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    trollbottom skrev 2010-08-16 22:45:11 följande:
    Jag vågade mig ju in och vågar jag borde alla våga. Fast jag är ju bra i och för sig *kastar med håret*
    Du må vara bra men du är också modig. Eller va hettere...
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-16 22:58:08 följande:
    Polisen är tydligen redan här.... hmm... ska släcka datorn nu o sussa.. berättar mer imorgon om vad som hänt

Puss o slisk o natti på er Hjärta
    Hm. Där vi bor är årets händelse att grannen med kraftig OCD skakar mattor från balkongen varje kväll. Känns inte lika spännande som gettot där du bor.
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow

Träsktroll...

Ja, det är ett påhopp.
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?