• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • Anonyhm
    Mad as snow skrev 2010-06-28 11:22:15 följande:
    Jamen, min med. Och det är sällan jag ser den där typen av näsa på någon annan.
    Vi kanske är släkt. Apa som apa liksom. 
  • Ulf Harrys Farsa
    Anonyhm skrev 2010-06-28 11:26:06 följande:
    Min Apa har en liten söt näsa
  • Mad as snow
    Anonyhm skrev 2010-06-28 11:26:06 följande:
    Det låter fint. Two apes one nose. 
    Someone get me a fucking wiener before I die.
  • Jazza
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-28 11:22:05 följande:
    puss
    Du ser ju elak ut... På ett lite porrigt sätt, förstås
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Hercule
    Forumvärd skrev 2010-06-28 11:09:46 följande:
    Nej inte om inläggen inte bryter mot reglerna.
    Vi vill ha dina synpunkter! www.familjeliv.se/Start/1.832024
    Nja, felbedömningar är mänskligt. Om vi antar att moderatorn tar fel beslut i 3% av fallen (siffra gripen ur luften men inte orimlig enligt mig), jag skriver 6 inlägg om dagen och någon får för sig att anmäla varenda inlägg jag har gjort under ett halvår så kan det innebära ca 32 tillsägelser/varningar utan att jag har brutit mot en enda regel.
    Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • Anonyhm
    Hercule skrev 2010-06-28 11:57:27 följande:
    Nja, felbedömningar är mänskligt. Om vi antar att moderatorn tar fel beslut i 3% av fallen (siffra gripen ur luften men inte orimlig enligt mig), jag skriver 6 inlägg om dagen och någon får för sig att anmäla varenda inlägg jag har gjort under ett halvår så kan det innebära ca 32 tillsägelser/varningar utan att jag har brutit mot en enda regel.
    Vass iaktagelse. *migräniohn*
  • Hercule
    Anonyhm skrev 2010-06-28 11:58:18 följande:
    Vass iaktagelse. *migräniohn*
    Ville bara förtydliga
  • Hercule
    Reglementet skrev 2010-06-28 12:42:17 följande:
    Men vad fan?
    Varför åkallar du satan?
  • uniMog
    Hercule skrev 2010-06-28 12:52:08 följande:
    Varför åkallar du satan?
    h*n kanske bara saknar mig?
    Forgive me, shiny special one, I beg of you to rip out my inadequate tongue
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?