• Anonym (Förvirrad?)

    Första fontän orgasmen?

    Alltså igår fick jag oralsex av min underbara man.
    Och när jag fick orgasm andra gången så kändes det precis som jag kissade på mej!
    kan detta ha varit en fontän orgasm?? Har aldrig fått en sån förut.
    Jag var nog mer chockad än maken. han tyckte det var ganska kul.
    Vi trodde där ett tag att det var vattnet som gått....men eftersom han hade fingrarna i mej så kände han att det inte kom därifrån.
    Min undran är vad är det egentligen för vätska som kommer ut när man får fontän orgasm?

  • Svar på tråden Första fontän orgasmen?
  • Anonym
    Anonym (Förvirrad?) skrev 2010-06-10 08:45:40 följande:
    Alltså igår fick jag oralsex av min underbara man.
    Och när jag fick orgasm andra gången så kändes det precis som jag kissade på mej!
    kan detta ha varit en fontän orgasm?? Har aldrig fått en sån förut.
    Jag var nog mer chockad än maken. han tyckte det var ganska kul.
    Vi trodde där ett tag att det var vattnet som gått....men eftersom han hade fingrarna i mej så kände han att det inte kom därifrån.
    Min undran är vad är det egentligen för vätska som kommer ut när man får fontän orgasm?
    Det är fontänorgasm! Grattis du har nått till den alldeles lilla extra njutningen!;)
  • Rynkigutanpåslätinuti

    Du har nått till Level 4. Tre levlar kvar till du ska möta bossen.

  • Anonym

    Då är det säkert en fontänorgasm, det kommer från urinröret och inte slidan som många porrfilmsskapare verkar tro ;)

    Jag har fått det två gånger men då har jag inte känt något annorlunda än när jag kommer vanligt och det känns mest som det var en slump att det blev så. Innan var jag övertygad om att jag inte kunde få det eftersom jag inte fått det tidigare och jag hade säkert fortsatt tro det om det inte varit för de här två gångerna. Jag har inte gjort något annorlunda de gångerna så jag har ingen aning om hur man ska göra för att jag ska få det igen heller :)

  • elimo

    Jag har fått fontänorgasm några ggr och det är helt underbar. Fösta gången  blev jag förvånad att det blev ett tryck och det känns som det forsat vätska från mig. Så nu varje gång jag onanerar själv eller är med någon lägger jag något under mig. Älskar att vara slappna av och helt plötsligt känns trycker och sen att det forsar 

  • Anonym (Yummie)
    elimo skrev 2022-03-29 19:33:18 följande:

    Jag har fått fontänorgasm några ggr och det är helt underbar. Fösta gången  blev jag förvånad att det blev ett tryck och det känns som det forsat vätska från mig. Så nu varje gång jag onanerar själv eller är med någon lägger jag något under mig. Älskar att vara slappna av och helt plötsligt känns trycker och sen att det forsar 


    MMM, har lyckats med tre kvinnor, två av dem red mig när de kom men en hade jag två fingrar inuti och två på clittan ....jävlar vad hon kom.
    Hur mycket och hur långt som helst. Det hade inte funkat i ett sovrum kan jag säga ...
    Var sååå jävla läckert, hon kom så hon var helt borta långt efteråt.
  • Anonym (Enda gången jag lyckats med det)

    Enda gången jag lyckats med det var allra första gången jag hade sex. Hon var betydligt äldre, ovanpå mig och smekte sig själv samtidigt, hon lät och det skvalpade ur. Jag fattade inte vad det var, hade hon skadat sig? Hade jag gjort något fel och hon kissade på sig? Jag blev jätteorolig och frågade om allt var ok. Då började hon gapskratta där hon satt uppepå mig, sedan red hon lite till och så kom jag.

    Tekniskt sett andra gången och inte första, men första gången var ca 10-15 minuter innan det och jag kom för snabbt i henne. Så räknar som samma gång.

    Men sedan dess har jag aldrig lyckats med detta, och det var mer att hon lyckades med det själv, jag bara låg där och hade erektion :D

    Sen dess har jag stadigt blivit sämre och sämre i sängen tydligen :) 

  • Anonym (Killen)

    Gör skillnad på Kiss och squirt.
    Se till att vara kissad och sen leka. Låt han slicka och pulla på G-punkten medan du försöker hålla tillbaka orgasmen tills du inte klarar hålla tillbaka sammandragningarna. Då kan du istället prova krysta ut hans fingrar/dildo.....

  • Gazi 12

    Det är bara kiss som kommer från urinblåsan, studier och fakta har gjorts och hela kvinnounderlivet är undersökt med röntgen och obduktioner. Men fortsätt att spruta,  lite kiss är inte så farligt.  Viktigast att det är skönt med eller utan sprut. 

  • Anonym (Urin)

    Det som kommer vid fontänorgasm är urin. Körtlar, som här och där omnämns, innehåller bara några millilitrar. Om det kommer mer är det urin från urinblåsan.
    Urin produceras dock snabbare under sex så urinen är oftast mer klar. (Det gäller även om man kissar efter sex)

Svar på tråden Första fontän orgasmen?