Inlägg från: Läängtar |Visa alla inlägg
  • Läängtar

Bröstförstoring

Hej.
    Jag gjorde en bröstförstoring för 5 år sedan. 400 i varje bröst (koksalt), har idag en d-kupa!
    Jag gjorde det på sabbatsbergs sjukhus hos en som heter Gabriella Sellman.

Men jag kan verkligen rekommedera strandkliniken i Stockholm, har bekanta som gjort sina bröstförstoringar där,  och det är super. Var själv där på konsultation när jag funderade på att fixa till mina bröst igen efter mitt första barn, men jag tog vettet tillfånga och väntar till jag fött barn klart :)

• Läängtar

Glömde skriva att jag skulle välja droppformade om jag idag opererade mig. Just för att jag vill att det ska se mer naturligt ut. Och jag skulle välja en mindre storlek är jag idag har, tycker att det väldigt ofta kan vara svårt att hitta kläder som passar bra  i storlek om brösten är för stora.

• Läängtar
    SandraD skrev 2010-06-13 23:48:27 följande:
    Läängtar skrev 2010-06-13 23:25:17 följande:

Glömde skriva att jag skulle välja droppformade om jag idag opererade mig. Just för att jag vill att det ska se mer naturligt ut. Och jag skulle välja en mindre storlek är jag idag har, tycker att det väldigt ofta kan vara svårt att hitta kläder som passar bra  i storlek om brösten är för stora.

hur menar du med att vänta efter fött barn? Jag har också tänkt på det förut men dock tänkt två ggr för om man gör nu ( har redan fött ett barn) och får ett till barn efter så kanske bröster ser ännu mer naturliga ut?! Visst de kan ju bli jäkla skillnad men hmm hur mkr har dina bröst förändrats sen du fick barn?

Sen en sak också som får mig till att inte vilja göra "efter jag fått barn" är för jag vet inte när jag kommer föda mitt sista barn?! och vill inte vänta tills efter 40 att göra brösten..
    031208 - Bästa dagen i mitt liv
    På mig förändrades brösten. dom blev hängiga....Inte sådär jättemycket.. Men så att jag inte är helt nöjd, så nångång vill jag göra om dom. Men än sålänge nöjer jag mig :)

Men har du bestämt dig så absolut, brösten förändras ju inte på alla :)
    Min mamma tex, har fött2  barn efter bröstförstoring och hennes bröst är desamma som innan. Men eftersom jag vet att mina ändras så vill jag vänta tills jag är helt klar med barnafödande. Men jag hade nog inte väntat om jag inte redan hade gjort en operation redan.
Svar på tråden Bröstförstoring