Inlägg från: Krashboy |Visa alla inlägg
  • Krashboy

Berätta något pinsamt som hänt dig!

Det va typ en månad sen nu.

Jag skulle in o handla på Ica känner plötsligt hur det låter magen det rör sig otroligt känner att jag måste släppa mej

Jag tassar bort mellan två hyllor kollar mej omkring och där passar på att lägga en sjuhelvetes jäklar brukare blev snabbt rädd kollar mej omkring puh ingen där (trodde jag ja) går runt hörnet lossas som ingenting och vem står inte där på andra sidan av hyllan jo ungefär 8 Pers varav tre i personalen och dom blickarna glömmer jag aldrig men men väl hemma gapskratta jag och min sambo i nån timme garvar än idag

• Krashboy

Det va en vecka sen nu skulle in å handla på Ica börjar känna rörelseaktivitet i min mage går in mellan två hyllor ser mej omkring och måste trycka på släpper då värdens brukare går snabbt bort därifrån kommer runt hörnet bara meter ifrån där jag fes och vad står där minst 8 Pers varav tre i personalen som lägger upp varor i hyllorna dom gav mej blickar som jag aldrig lär glömma men tittar tillbaka med ett litet pinsamt leende och säger hej min sambo o jag hade något å skratta år hela kvällen

Svar på tråden Berätta något pinsamt som hänt dig!