• nyfiknakillen

hur kändes det när du hade sex med kille?

Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.

• Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?
  • Nyfiken bi

Är helt oerfaren när det gäller killsex, med det är en fantasi som jag verkligen vill förverkliga.
    Är en svensk kille som drömmer att suga och bli tagen av en svart kille, men är nog för feg för att ta steget och söka efter någon på tex Bodycontact. 
    Får hoppas man kan råka möta någon "live" istället 

• Kattpappa
    Nyfiken bi skrev 2013-07-15 15:03:06 följande:
    Är helt oerfaren när det gäller killsex, med det är en fantasi som jag verkligen vill förverkliga.
    Är en svensk kille som drömmer att suga och bli tagen av en svart kille, men är nog för feg för att ta steget och söka efter någon på tex Bodycontact. 
    Får hoppas man kan råka möta någon "live" istället 
    Det är väl inte så farligt att söka på BC ?
    Du kan ju vara relativt anonym och välja killar i det område i Sverige som du är intresserad av.
    Är du singel och nyfiken, sök och testa vad du tycker. Rekomenderar gummi om det blir knulla av  
  • 08Biet

Har inte knullat med en kille så det vet jag inte hur det är, men att suga och bli sugen är skönt.
    Lika härligt som att slicka en tjej  Glad

• Anonym (KL)
    08Biet skrev 2013-07-22 10:56:50 följande:
    Har inte knullat med en kille så det vet jag inte hur det är, men att suga och bli sugen är skönt.
    Lika härligt som att slicka en tjej  Glad
    Tycker det är mycket skönare att suga kuk än att slicka fitta, och ändå är jag hetero, på väg till bs kanske
  • 08Biet
    Anonym (KL) skrev 2013-07-22 11:00:18 följande:
    Tycker det är mycket skönare att suga kuk än att slicka fitta, och ändå är jag hetero, på väg till bs kanske
    Eftersom du har sugit kuk så är du förmodligen redan bisexuell Flört
    Eller mer som jag, du tänder på att suga kuk men blir inte kär i den andra killen. 
  • Anonym (Vill känna)

Puffar upp för jag är sugen

• Anonym (KL)
    08Biet skrev 2013-07-22 12:24:03 följande:
    Eftersom du har sugit kuk så är du förmodligen redan bisexuell Flört
    Eller mer som jag, du tänder på att suga kuk men blir inte kär i den andra killen. 
    Så är det kanske :)

Precis, det är bara fysiskt. Tänder mer på sex med killar än med tjejer numera, men känner inget mer än bara kåthet för stunden
  • Forrest
    nyfiknakillen skrev 2010-06-14 21:21:52 följande:
    Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.
    Är länge sen nu,, men känslan är skön,, han hade en rejält stor så det var ömt efteråt,, men ja vi gjorde det igen och igen,,,,
  • Domino56

gift och har barn och har riktigt bra sex med min fru, men tänder enormt på att då och då träffa en ung man att ha sex med. Jag är aktiv, egentligen rent dominant, och vet numera att det är väldigt många pojkar och män som gärna vill bli rätt tufft behandlade och som vill bli kommenderade att runka och suga, få några rejäla rapp över stjärten och sedan bli knullade.
    Har även haft lättare sex med en man tillsammans med min fru, men egentligen var det hon som mest var i centrum så klart  

• TomJohn

Ovant i början, och konstigt efter ett helt liv som hetero, men skönt Flört. Både i bak och i mun. 

Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?