hur kändes det när du hade sex med kille?
Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.
Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.
Är helt oerfaren när det gäller killsex, med det är en fantasi som jag verkligen vill förverkliga.
Är en svensk kille som drömmer att suga och bli tagen av en svart kille, men är nog för feg för att ta steget och söka efter någon på tex Bodycontact.
Får hoppas man kan råka möta någon "live" istället
Har inte knullat med en kille så det vet jag inte hur det är, men att suga och bli sugen är skönt.
Lika härligt som att slicka en tjej 

Puffar upp för jag är sugen

gift och har barn och har riktigt bra sex med min fru, men tänder enormt på att då och då träffa en ung man att ha sex med. Jag är aktiv, egentligen rent dominant, och vet numera att det är väldigt många pojkar och män som gärna vill bli rätt tufft behandlade och som vill bli kommenderade att runka och suga, få några rejäla rapp över stjärten och sedan bli knullade.
Har även haft lättare sex med en man tillsammans med min fru, men egentligen var det hon som mest var i centrum så klart
Ovant i början, och konstigt efter ett helt liv som hetero, men skönt
. Både i bak och i mun.