hur kändes det när du hade sex med kille?
Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.
Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.
Ni hetersexuella män som har prövat på att penetreras av en annan man, har ni alla känt njutning i prostatan? Har ni fått orgasm av det? Har ni prövat att stimulera prostatan också på andra sätt? Före eller efter?
Ni hetersexuella män som har prövat på att penetreras av en annan man, har ni alla känt njutning i prostatan? Har ni fått orgasm av det? Har ni prövat att stimulera prostatan också på andra sätt? Före eller efter?
Jag vill också bli påsatt...fantiserar och längtar
TomJohn..ett tipps från mig. Om din fru har en Rabbit stav, testa den i rumpan. Du får garanterat en prostataorgasm
Det går bra med en vanlig massagestav, men då måste du gnida den mot prostatan för att få en orgasm. Självklart ska man rengöra tjejernas leksaker efter dessa stunder.