• nyfiknakillen

hur kändes det när du hade sex med kille?

Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.

• Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?
  • Honungsbiet

Att gnida tar några minuter, för mig är det så att först känns det inte så mycket men så helt plötsligt så börjar det bli jävligt skönt. Med Rabbiten så går det fort, men där måste jag dra ned hastigheten när det går, för annars blir det nästan obehagligt. Jag använder en mängd av glidmedel för att kunna föra in dildon i knulltakt.

• Anonym (Man)
    Artig skrev 2013-09-16 15:01:23 följande:
    Att gnida tar några minuter, för mig är det så att först känns det inte så mycket men så helt plötsligt så börjar det bli jävligt skönt. Med Rabbiten så går det fort, men där måste jag dra ned hastigheten när det går, för annars blir det nästan obehagligt. Jag använder en mängd av glidmedel för att kunna föra in dildon i knulltakt.
    Du har aldrig prövat "riktig" penetration alltså? Gör du detta tillsammans med frun eller har du det för dig själv? Hur många gånger försökte du innan det gick för dig? Vad fick dig att börja? Det finns väl speciella prostatavibratorer också, men det har du inte testat? Får du utlösning när det går eller är det torrorgasmer? Går det att komma flera gånger i rad? Jag har aldrig prövat denna "sida" av sexet så det är en främmande värld.
  • smygbiet

Vilken skön tråd.
    Har länge fantiserat om att ha killsex och för en tid sedan bestämde jag mig för att prova.

Blev medlem på Qx med förhoppning om att träffa rätt man, men har inte haft någon framgång(ännu).
    Problemet för mig är kanske att jag är oerhört noga med vem jag väljer och vill försöka lära känna killen innan en träff, medans de flesta på den sajten verkar vilja trycka snoppen i mig på direkten, eller inte alls.
    Bor dessutom på en mindre ort i Dalarna och är skraj för att bli outad.

Vore dock väldigt trevligt att få chansen att göra verklighet av mina fantasier...   

• Robespierre

Ja en dröm och fantasi även hos mig. Att suga en man till utlösning och ta den i munnen, och att bli tagen bakifrån ståendes på alla fyra.

4 8 15 16 23 42
  • Anonym (bli på satt)

Har flera gånger haft en vibrerande dildo i min rumpa brukar rida av den när jag är ensam hemma min tjej brukar knulla mig med den mmm. skulle vilja bli på satt av en kille o suga av varandra tyvärr vet jag ingen som är likasinnad kan få knulla min tjej med . tycker om att slicka efter jag har sprutat i min tjej gott/ vart bor ni bi killar.

• Honungsbiet
    Anonym (bli på satt) skrev 2013-10-06 11:14:36 följande:
    Har flera gånger haft en vibrerande dildo i min rumpa brukar rida av den när jag är ensam hemma min tjej brukar knulla mig med den mmm. skulle vilja bli på satt av en kille o suga av varandra tyvärr vet jag ingen som är likasinnad kan få knulla min tjej med . tycker om att slicka efter jag har sprutat i min tjej gott/ vart bor ni bi killar.
    Stockholm
  • Wendt
    Anonym (bli på satt) skrev 2013-10-06 11:14:36 följande:
    Stockholm här med
  • Anonym (KL)

När man väl har provat är man fast

• mannen66
    Artig skrev 2013-09-16 15:01:23 följande:
    Spännande....
    Har testat men inte lyckats komma,,, tips? skicka pm
Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?