hur kändes det när du hade sex med kille?
Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.
Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.
Att gnida tar några minuter, för mig är det så att först känns det inte så mycket men så helt plötsligt så börjar det bli jävligt skönt. Med Rabbiten så går det fort, men där måste jag dra ned hastigheten när det går, för annars blir det nästan obehagligt. Jag använder en mängd av glidmedel för att kunna föra in dildon i knulltakt.
Vilken skön tråd.
Har länge fantiserat om att ha killsex och för en tid sedan bestämde jag mig för att prova.
Blev medlem på Qx med förhoppning om att träffa rätt man, men har inte haft någon framgång(ännu).
Problemet för mig är kanske att jag är oerhört noga med vem jag väljer och vill försöka lära känna killen innan en träff, medans de flesta på den sajten verkar vilja trycka snoppen i mig på direkten, eller inte alls.
Bor dessutom på en mindre ort i Dalarna och är skraj för att bli outad.
Vore dock väldigt trevligt att få chansen att göra verklighet av mina fantasier...
Ja en dröm och fantasi även hos mig. Att suga en man till utlösning och ta den i munnen, och att bli tagen bakifrån ståendes på alla fyra.
Har flera gånger haft en vibrerande dildo i min rumpa brukar rida av den när jag är ensam hemma min tjej brukar knulla mig med den mmm. skulle vilja bli på satt av en kille o suga av varandra tyvärr vet jag ingen som är likasinnad kan få knulla min tjej med . tycker om att slicka efter jag har sprutat i min tjej gott/ vart bor ni bi killar.
En till som är nyfiken....
När man väl har provat är man fast