hur kändes det när du hade sex med kille?
Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.
Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.
Har fantiserat om det några gånger, hur det skulle kännas att bli påsatt av en ordentlig kuk. Hade nog varit jävligt skönt
Vem vet hur det skulle bli....inte jag....vill jag veta...kanske...är lite osäker men väldigt nyfiken....uh så många frågor Jag väntar och hoppas på ngt bra
min fru kom hem från en fest började att suga mig jag var på. vi la oss i en 69a. då visade sig att hon var ny knullad hon hade blivit påsatt av två killar en hade sprutat i röven o den andre i fittan. smakade fitta kuk o sperma knullade henne flera gånger var juvligt mmmmm
Det är ju bara att testa för den som är nyfiken. Det gjorde jag och det var otroligt häftigt och få suga en kuk och ännu skönare och gå hela vägen och ta satsen i munnen.
Jag är hetro men har länge smålekt ensam med baken men för inte så länge sedan när jag försökte övertala min konservavtiva sambo att prova analsex blev det istället hon som tog mej med en dildo vilket var helt otrolig. På egen hand har jag ganska avanserat fortsatt denna lek som bara blir bättre o bättre. Nyfikenheten för baklek, underkastelse, rollbyte, suga av, prostatamassage o andra fantasier har bara ökat. Har läst att en riktig snopp är det allra skönaste alt bli tagen av någon med dildo/strapon o sen byta plats. Hur hittar jag en partner för en el flera träffar eller någon här?
Jag bor i jämtland men reser ibland och har aldrig varit med en man men blivit väldigt nyfiken på att testa killsex.
Harkar på de senaste 15 inläggen om prostataorgasm.
Jag har testat väldigt avanserade anal o prostata lekar på egen hand med div leksaker och detta är min erfarenhet. När jag knullar mej med bla ådrig dildo är det jätteskönt och kan hålla på länge djupt o långsamt men prostatan missas. Om lag däremot riktar dildon frammåt o inte så djupt tar det inte länge för att försatsen kommer. Första gångerna trodde jag att jag fått orgasm men orgasmen ska komma med pumpande sammandragningar medan min försatts som är skön bara rinner ur snorren. När jag blir knullad i baken är alltid snorren slak och under rövknull och med stark massageapparat på snorren förblir den oftast slak men får riktig orgasm. Konstigt då jag får ståfräs av att se en pfilm men jag njuter och brutalt upphettsad av att bli knullad bak men ståfräsen uteblir???.
När jag blir knullad bak i högre fart blir det kopiöst skönt och röven krampar så otroligt skönt och kramar fast dildon just när jag vill att den pumpa skiten ur mej då jag tror att en riktig analorgasm är nära men jag har inte riktigt nått fram än. Jag upplever ökad njutning av att bli pumpad och typ kryssta för att bajsa sam!tidigt. Här ser jag olika tekniker och olika njutning. Visst är ren prostata stimmulans bra men jag drar liknelsen med en ren klitorisorgasm vilket inte är bäst. Men att handfast bli djupt o snabbt knullad ger en så stor o total njutning med härliga sammandragningar och trots att prostatan inte då direkt stimmuleras så släpper släpper den försatsen och kanske är vanliga orgasmen även nära. Tips är att ni spolar ur tarmen ordentligt, kör dildon lite och sen spolar igen då jag märkt på mej att det behövs och det blir klart kännsligare o skönare utan baja vid krysstning.
Ett enkelt tips är att ta en beg duschslang, kapa den, värm änden uten att bränna ovan spisen . Ta tex ett koniskt snappsglas med lite diskmedel smort i botten och tryck den halvsmälta slangänden hårt ner i glaset så att slangen mjukt blir ihopsvetsad. Borra sen en massa 2mm hål uppe slangen så att vatten kan spruta mot din tarmvägg så att skit o slem rinner ut. Första o andra spolnimgen får du dra ur slangen så att de stora klummparna får fritt utlopp.
Det är en skön känsla att känna kuken i munnen eller i anus????
Jag är hetro men har länge smålekt ensam med baken men för inte så länge sedan när jag försökte övertala min konservavtiva sambo att prova analsex blev det istället hon som tog mej med en dildo vilket var helt otrolig. På egen hand har jag ganska avanserat fortsatt denna lek som bara blir bättre o bättre. Nyfikenheten för baklek, underkastelse, rollbyte, suga av, prostatamassage o andra fantasier har bara ökat. Har läst att en riktig snopp är det allra skönaste alt bli tagen av någon med dildo/strapon o sen byta plats. Hur hittar jag en partner för en el flera träffar eller någon här?
Jag bor i jämtland men reser ibland och har aldrig varit med en man men blivit väldigt nyfiken på att testa killsex.