• nyfiknakillen

hur kändes det när du hade sex med kille?

Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.

• Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?
  • nisse02

Är även jag nyfiken på hur detta skulle kännas. Hoppas få uppleva  det inom en snar framtid. 

• KarlX
    nisse02 skrev 2011-12-13 15:42:29 följande:
    Är även jag nyfiken på hur detta skulle kännas. Hoppas få uppleva  det inom en snar framtid. 
    Absolut
  • Anonym (done that)

Verkar nästan som att man skulle starta en grupp för nyfikna män om ämnet.

• Anonym (:))
    Anonym (done that) skrev 2012-03-19 02:05:59 följande:
    Verkar nästan som att man skulle starta en grupp för nyfikna män om ämnet.

Gör det!!!
  • Anonym (fundersam tjej)

Jag har en liten fundering som kanske dödar era fantasier helt ja vet inte men.
    Om man nu blir påsatt ofta som man och är i ett homo förhållande lr ja kan ju va tjej som blir påsatt därbak också.. E man inte sjukt öm där då? Måste bli mkt sprickor o sånt tänker jag men de kanske inte e så..
    Tänker typ att de måste slita ut tarmen lr nåt.

• Fandango2012

Har under några år haft tankar om hur det skulle vara att runka och suga en annan man, men eftersom jag har ett förhållande nu så får detta stanna som en sexfantasi. Läser era inlägg med nyfikenhet Tungan ute

• Anonym (:))
    Anonym (fundersam tjej) skrev 2012-03-19 18:56:57 följande:
    Jag har en liten fundering som kanske dödar era fantasier helt ja vet inte men.
    Om man nu blir påsatt ofta som man och är i ett homo förhållande lr ja kan ju va tjej som blir påsatt därbak också.. E man inte sjukt öm där då? Måste bli mkt sprickor o sånt tänker jag men de kanske inte e så..
    Tänker typ att de måste slita ut tarmen lr nåt.
    Så länge man mjukar upp och använder rikligt med glidmedel så funkar det att köra hela tiden!

Bara man inte stressar in kuken så analen får vänja sig så blir det en härlig kombination! Måste säga att killar är mer trånga än de flesta tjejer jag satt på där bak! :o :P   
  • Anonym (fundersam tjej)
    Anonym (:)) skrev 2012-03-19 20:57:07 följande:
    Så länge man mjukar upp och använder rikligt med glidmedel så funkar det att köra hela tiden!

Bara man inte stressar in kuken så analen får vänja sig så blir det en härlig kombination! Måste säga att killar är mer trånga än de flesta tjejer jag satt på där bak! :o :P   
    Tack för svaret :)
  • Anonym (Gillar bi)

Jag är tjej och tänder på bisex mellan män.
    Har funnit en fantastisk älskare som tänder på bi också och hoppas få vara med honom och uppleva biupplevelser på tre.

Längtar

Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?