• nyfiknakillen

hur kändes det när du hade sex med kille?

Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.

• Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?
  • Anonym

jag har haft sex med en kille, det innebar sug och runk. en väldigt härlig känsla.
    så är det någon intresserad så hör gärna av er. 

• Exodus
    Anonym skrev 2012-03-20 10:08:43 följande:
    jag har haft sex med en kille, det innebar sug och runk. en väldigt härlig känsla.
    så är det någon intresserad så hör gärna av er. 
    Inboxa om du vill
  • Anonym (Conny)

???????????????....puff

• Anonym

bland det bästa på länge......Flört

• Anonym (Conny)
    Anonym skrev 2012-03-22 11:07:28 följande:
    bland det bästa på länge......Flört
    Berätta gärna mer...Tungan ute
  • P30

Jag ser mig själv som hetero och tror inte att jag vill uppleva killsex på egen hand. I gruppsexsammanhang har jag både blivit påsatt, sugit, blivit sugen, runkat osv.

Min sambo går igång något fantastiskt på när jag kysser, suger eller blir sugen av andra, så jag tror hon skulle bli riktigt förbannad om jag hade det utan att hon fick vara med.

Det vi gillar bäst är när vi är med ett annat par där båda i det andra paret tänder på att männen håller på. Dock är min sambo tämligen straight och väldigt sällan slickar tjejer även om hon gärna leker med bröst, kysser osv.
    . Så finns det ett par där ute som inte är tokfeta, typ mellan 30 och 40, nyfikna på att testa tillsammans kan ni ju alltid inboxa så ser vi. Bor västerut men reser en hel del.

• Anonym
    Anonym (fundersam tjej) skrev 2012-03-19 18:56:57 följande:
    Jag har en liten fundering som kanske dödar era fantasier helt ja vet inte men.
    Om man nu blir påsatt ofta som man och är i ett homo förhållande lr ja kan ju va tjej som blir påsatt därbak också.. E man inte sjukt öm där då? Måste bli mkt sprickor o sånt tänker jag men de kanske inte e så..
    Tänker typ att de måste slita ut tarmen lr nåt.
    Ringmuskeln är en muskel, och den reagerar som alla andra muskler i kroppen, ju mer den får arbeta desto starkare blir den. Och precis som alla andra muskler är den väldigt elastisk och slitstark.

Det skall till ganska grovt övervåld för att man skall få några skador av analsex.

Däremot måste man ta det lugnt och använda mycket glidmedel i början, annars kan det göra chockerande ont. Gör man rätt och tar det lugnt gör det däremot inte ont alls och man kan köra ganska hårt och länge utan att man blir öm efter. 
  • Anonym
    nyfiknakillen skrev 2010-06-14 21:21:52 följande:
    Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.
    Det är en otroligt intim och intensiv känsla att bli knullad av en annan kille, att känna tyngden och värmen av en manskropp, att bli naffsad och slickad i nacken samtidigt som starka armar håller om en. En helt unik känsla som man aldrig kan uppleva med en kvinna. Kanske inte en känsla som passar alla, men är man lite öppen i sinnet kan det bli fantastiskt skönt och tillfredställande.
  • Anonym

Det är ju så att alla killar som kan vara med andra killar är extremt feminina o det stannar inte vid en överenskommelse..jag vet trogen..glöm det!

Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?