hur kändes det när du hade sex med kille?
Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.
Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.
jag har haft sex med en kille, det innebar sug och runk. en väldigt härlig känsla.
så är det någon intresserad så hör gärna av er.
Puff puff
???????????????....puff
bland det bästa på länge......

Jag ser mig själv som hetero och tror inte att jag vill uppleva killsex på egen hand. I gruppsexsammanhang har jag både blivit påsatt, sugit, blivit sugen, runkat osv.
Min sambo går igång något fantastiskt på när jag kysser, suger eller blir sugen av andra, så jag tror hon skulle bli riktigt förbannad om jag hade det utan att hon fick vara med.
Det vi gillar bäst är när vi är med ett annat par där båda i det andra paret tänder på att männen håller på. Dock är min sambo tämligen straight och väldigt sällan slickar tjejer även om hon gärna leker med bröst, kysser osv.
. Så finns det ett par där ute som inte är tokfeta, typ mellan 30 och 40, nyfikna på att testa tillsammans kan ni ju alltid inboxa så ser vi. Bor västerut men reser en hel del.
Det är ju så att alla killar som kan vara med andra killar är extremt feminina o det stannar inte vid en överenskommelse..jag vet trogen..glöm det!